Լրահոս
Օրվա լրահոսը

Մտքի թռիչք՝ գումարած անհատականություն եւ ճաշակ. UHI-ի զարդերը հիացրել են Միլանի նորաձեւության շաբաթի ժամանակ

Մարտ 27,2025 12:30

Հայկական «անձնագրով»  ապրանքանիշը շրջել է զարդարվեստի հանդեպ մարդկանց պատկերացումները

Արդեն շուրջ 50 տարի Միլանի նորաձեւության շաբաթներին  ներկայանում են աշխարհի ամենահայտնի ապրանքանիշներն ու  նորաձեւության  համբավավոր տները: Իսկ հայկական ազգանունների ու ապրանքանիշների ներկայությունը նման շքեղ ու հեղինակավոր հարթակներում Հայաստանի մասին բարձրաձայնելու եւս մեկ հնարավորություն է:


Ուրախալի է, որ այս տարվա մարտի սկզբին Միլանի նորաձեւության շաբաթին մասնակցել է հայաստանյան UHI յուրօրինակ ապրանքանիշը իր  նոր՝ Renaissance եւ EYECONIC հավաքածուներով: UHI-ի ապրանքանիշի հիմնադիրներն են Արմեն Շահինյանն իր կնոջ՝ Նարինե Հարությունյանի հետ: Արմենը փորձառու  դիզայներ է, որը մինչ սեփական ապրանքանիշի հիմնադրումը  շուրջ 15 տարի աշխատել է ոլորտում՝ համագործակցելով արտասահմանյան տարբեր կազմակերպությունների հետ։ Նրա ստեղծած զարդերի ու վարպետության մասին քանիցս հրապարակումներ են եղել հանրահայտ միջազգային ամսագրերում ու պարբերականներում, իսկ Vogue-ը  գրել է, որ Արմենը համատեղում է անթերի վարպետությունը՝ նորաձեւության առաջադիմության հետ, յուրաքանչյուր կտոր դարձնելով ոչ միայն աքսեսուար, այլեւ ոճի եւ անհատականության դրսեւորում:

Միլանի նորաձեւության շաբաթի շրջանակում  UHI-ի անչափ համարձակ, ինքնատիպ եւ նրբագեղ հավաքածուները ներկայացվել են շքեղագույն պալատներից մեկում, որտեղ ներկա  բարձր նորաձեւության հանրության առաջ շատ պատասխանատու էր ներկայացնել  հայկական զարդերը: Նրանց զարմացրել են Արմեն Շահինյանի բացառիկ աշխատանքները, մասնավորապես  դեկորատիվ ֆեյշն ակնոցներ, որոնք բնորոշ են արեւմտյան շուկային: Ի դեպ, UHI-ն հայկական շուկայում առաջինն է, որ  ի թիվս այլնի, ստեղծել է  այդ ակնոցները, ականջների կաղապարներով մեծ զարդերը, քթի աքսեսուարները:

Նարինեն, որ վաճառքի եւ մարքեթինգի մասնագետն է, «Առավոտի»  հետ զրույցում հայտնեց, որ իրենք բազմաթիվ ցուցադրությունների են մասնակցել աշխարհի տարբեր երկրներում՝ ներկայացնելով  UHI-ն, որը, նրա ձեւակերպմամբ, իրենց մասին է, հոգեհարազատ՝ իրենց էությանը, իսկ  նպատակն է՝ ծառայել տարբեր տարիքի գեղեցկուհիներին, ինչի մասին հուշում է նաեւ ուհի վերջածանցը ապրանքանիշի անուն դարձնելը: Նարինեն հավելում է, որ Արմենը իր մեծ սիրով ստեղծում է այնպիսի զարդեր, որոնք հաճույքով ինքը կկրեր:

Արմենի խոսքով, 3 տարվա պատմություն ունեցող UHI-ին իրենց կենսակերպն է, հետաքրքրությունը, ոգեշնչումը, ստեղծագործական զբաղմունքը, ապրուստի միջոցը, ավելի ճիշտ՝ այդ ամենի հանրագումարը: Ի տարբերություն այլ ապրանքանիշների՝ իրենք ավելի հանրային են, էջեր ունեն սոցցանցերում, ֆինանսական եկամուտ ստանում են UHI-ից եւ այն կրկին ներդնում են UHI-ի մեջ: Հայկական ապրանքանիշի հիմնադիրներն ընդգծում են, որ  կարեւոր է իրենց համար Միլանի նորաձեւության շաբաթին եւ ցանկացած հարթակում չկորցնել ինքնությունը, հատկապես որ Արմենը ստեղծում է զարդեր, որոնք  հայկական են, բայց իրենց մեջ չեն ամփոփում հայկական ավանդական զարդարվեստի հայտնի էլեմենտները, UHI-ի զարդերում ներդրված են դիզայների մտքի համարձակ թռիչքը, ոգեշնչումն ու անհատականության դրոշմը: Այս որակների շնորհիվ  այս անգամ Միլանի նորաձեւության շաբաթին UHI- ի հանդեպ մեծ է եղել հետաքրքրությունն ու հիացմունքը:

Ինչպես արդեն նշեցինք, Արմեն Շահինյանը զարդարվեստի ոլորտում է շուրջ  15 տարի: Առաջին ձեռագործ զարդերը նա պատրաստել է Նարինեի համար, երբ դեռ ուսանող էին, քանի որ այդ ժամանակ դա ուսանող երիտասարդի՝ սիրած աղջկան  նվերներ անելու միակ հնարավորությունն էր: Այժմ Արմենն  իր գործի վարպետն է, նա գերազանց տիրապետում է ոսկերչության ոլորտի ողջ տեխնիկական շղթային, ինչի արդյունքում դիզայնը նրա մոտ անթերի ու կատարյալ է ստացվում:

Քովիդից հետո ստեղծված այս հայկական ապրանքանիշը շրջել է զարդարվեստի հանդեպ մարդկանց պատկերացումները, իր ուրույն ձեռագրով մտել շուկա, փաստել, որ Հայաստանում հնարավոր է նորաձեւ լինել զարդերի միջոցով, զարդեր, որոնց նմանը մինչ այդ Հայաստանում չի եղել:

UHI-ի հիմնադիրները ստեղծել են  բացառիկ դիզայն-ստուդիա,  որտեղ գեներացվում են գեղեցիկ ու հավակնոտ գաղափարներ. այստեղ իրենք հանդիպում են պոտենցիալ հաճախորդի հետ, որոնց եւս ներգրավում են զարդի ստեղծման գործընթացում, ու յուրաքանչյուր ոք զգում է, որ եկել է յուրահատուկ վայր, որտեղ պատրաստում են զարդեր՝ հատուկ իրենց համար:

Գոհար ՀԱԿՈԲՅԱՆ

Լուսանկարների հեղինակներն են՝ Parinya Wongwannawat

Giona Afzal, Anna Minaeva,

Bundzilo Tanya

«Առավոտ» օրաթերթ
26.03.2025

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (0)

Պատասխանել

Օրացույց
Մարտ 2025
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Փետ    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31