Vaticannews. Հետաքրքիր է, որ չնայած իր համաշխարհային հռչակին, Քյուրքջյանը շարունակում է խորապէս կապուած մնալ իր հայկական արմատներին: Նա պատմել է այն մասին, թէ ինչպէս է իր ժառանգութիւնն ազդում իր աշխատանքի վրայ. հարուստ, տաք և հիւսուածքային բոյրերի հանդէպ իր սէրը յաճախ ներշնչուած է Հայաստանի համեմունքներով, բնապատկերներով և պատմութեամբ:
Ունկնդրէ հաղորդաշարը
Ֆրենսիս Քյուրքջյանը՝ մեր ժամանակների ամենայայտնի պարֆյումերներից մէկը։ Հայկական ժառանգութեամբ և ֆրանսիական դաստիարակութեամբ Քյուրքջյանը յեղափոխել է շքեղ բոյրերի աշխարհը՝ իր արւեստով, նորարարութեամբ և բոյրի հանդէպ խոր կիրքով: Պատմութեան ամենայայտնի օծանելիքներից մէկի ստեղծումից մինչև իր սեփական Maison-ի ստեղծումը, նրա պատմութիւնը ստեղծարարութեան, հաստատակամութեան և մշակութային արմատների հետ անխզելի կապի պատմութիւն է:
Ֆրենսիս Քյուրքջյանը ծնուել է 1969 թուականին Ֆրանսիայի Փարիզ քաղաքում, հայ ընտանիքում։ Վաղ տարիքից նա տարուած էր արուեստով, երաժշտութեամբ և արուեստագործութեամբ, բայց պարֆյումեր դառնալու նրա ուղին ամեն ինչ չէր, քան սովորական: Սկզբում նա երազում էր դառնալ բալետի պարող, սակայն ճակատագիրն այլ ծրագրեր ունէր։ 15 տարեկանում նա բացայայտեց բուրմունքների աշխարհը և գրաւեց անտեսանելի, բայց խորապէս զգացմունքային ինչ-որ բան ստեղծելու գաղափարը:
Վճռելով այս կիրքը կարիերայի վերածել՝ Քյուրքջյանն ընդունուեց հեղինակաւոր ISIPCA՝ Վերսալի օծանելիքի հանրայայտ դպրոցը, որտեղ նա կատարելագործեց իր հմտութիւնները քիմիայի և հոտառութեան մէջ: 25 տարեկանում նա պատմութիւն կերտեց՝ ստեղծելով Le Mâle Jean Paul Gaultier-ի համար, բուրմունք, որը դարձաւ աշխարհի ամենավաճառուոող և ամենաճանաչուած օդեկոլոններից մէկը:
Le Mâle- ի հաջողութիւնը նրան բերեց օծանելիքի արդիւնաբերութեան էլիտար շարքերի մէջ՝ ձեռք բերելով տեսլական տաղանդի համբաւ:
Յաջորդ երկու տասնամեակների ընթացքում Քյուրքջյանն աշխատել է շքեղ նորաձևութեան և բուրմունքի խոշորագոյն անունների հետ: Նրա ստեղծագործութիւնները այնպիսի ապրանքանիշերի համար, ինչպիսիք են Dior-ը, Narciso Rodriguez-ը և Elie Saab-ը, ցոյց տուեցին նրա կարողութիւնը՝ ստեղծելու բոյրրեր, որոնք և՛ անժամկէտ էին, և՛ ժամանակակից: Բայց այն, ինչ առանձնացնում էր նրան, նրա գեղարուեստականմօտեցումն էր. Քյուրքջյանը բուրմունքը տեսնում էր ոչ միայն որպէս արտադրանք, այլ որպէս փորձ, ինքնաարտայայտման ձև, ինչպէս երաժշտութիւնը կամ նկարչութիւնը:
Նրա ամենահիասքանչ նախագծերից մէկը Մարի Անտուանետի կրած օծանելիքի վերականգնումն էր՝ պատմական գլուխգործոց, որը ներառում էր մանրակրկիտ հետազօտութիւն և բոյրերի քիմիայի անզուգական ըմբռնում: Այս նախագիծը ցոյց տուեց Քյուրքջյանի խոր յարգանքը պատմութեան և աւանդոյթների նկատմամբ՝ միախառնելով անցեալը ժամանակակից նորարարութիւնների հետ:
2009-ին նա համարձակ քայլ արեց և հիմնեց «Maison Francis Kurkdjian» իր բուրմունքների տունը։
Նյութն ամբողջությամբ՝ սկզբնաղբյուր կայքում: