Փետրվարի մեկից Երևանի քաղաքապետարանը 300 դրամ գին է սահմանում քաղաքային տրանսպորտով մեկ ուղևորության համար։
«Լուսավոր Հայաստան» կուսակցության անդամ Դավիթ Խաժակյանը կարծում է, որ այս անարդար գնային քաղաքականությունը կիրառելով, մեր քաղաքային իշխանությունները ստիպում են, որ քաղաքացիները վճարեն իրենց բացթողումների համար։ «Ակնհայտ է, որ այդ 300 դրամն անարդարացի թանկ սակագին է։ Ինքը՝ համակարգը, նորմալ չի աշխատում։ Հաշվարկի իրենց ելակետը վերաբերում է այն մարդկանց, ովքեր չափազանց շատ են տրանսպորտից օգտվում, նրանց համար է էժան դառնում, իսկ այն մարդիկ, ովքեր պարզապես ամեն օր գնում են աշխատանքի ու վերադառնում, նրանց համար անհարկի մեծ թանկացում է տեղի ունենում։ Եթե նայենք, թե որքան է «Երևան ավտոբուսը» ֆինանսավորվում, ու որքան են թանկացնում տրանսպորտը, կտեսնենք, որ իրականում դրա սակագինը չպետք է անցնի 120-130 դրամից»,- ասում է նա։ Մի քանի հարց եւս տվեցինք քաղաքի խնդիրներին միշտ ուշադիր հետեւող Դավիթ Խաժակյանին։
– 50-ից բարձր երևանցիների ահռելի քանակ կա, ովքեր չեն կարողանում օգտվել սմարթֆոնների բոլոր հնարավորություններից, «Թել–Սել»-ից, իսկ մեկ օրվա տոմս 900 դրամով թոշակառու տատիկ–պապիկները չեն կարող գնել։ Նրանք ի՞նչ են անելու։
– Ամբողջ հարցն այն է, որ Երևանի իշխանությունները հիմնում են նոր մոնոպոլիա, մենաշնորհ, որը «Թել-Սելն» է։ Պատկերացրեք, էդ՝ Ձեր ասած թոշակառուն ցանկանում է վճարել հոսանքի դիմաց, նա կարող է ցանկացած տերմինալով վճարել, գնա փոստային բաժանմունք, բանկ, իսկ տրանսպորտի համար վճարելու միակ տարբերակը կա։ Քաղաքապետարանը ստեղծել է վճարային նոր մոնոպոլիա ու ասում է՝ «Թել-Սելից» բացի չես կարող այլ կերպ վճարել, եւ սա անարդարացի է, սխալ է, սա չի բխում քաղաքի շահերից։
Կարդացեք նաև
Սյուզան ՍԻՄՈՆՅԱՆ
Հոդվածն ամբողջությամբ՝ «Հրապարակ» օրաթերթի այսօրվա համարում: