Լրահոս
Օրվա լրահոսը

«Հեռուստատեսությամբ երեխաների կողմից դիտվող սննդի գովազդի ավելի քան 65%-ը չթույլատրված մթերքներ են»

Նոյեմբեր 28,2024 17:08

Հեռուստատեսությամբ երեխաների կողմից դիտվող սննդի և խմիչքների գովազդի ավելի քան 65%-ը չթույլատրված մթերքներ են:

Առողջապահության նախարարությունը, ԱՆ Առողջապահության ազգային ինստիտուտը (ԱԱԻ) Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության (ԱՀԿ) աջակցությամբ առաջին անգամ իրականացրել են Հայաստանում երեխաներին ուղղված սննդի և ընպելիքների մարքեթինգի վերաբերյալ ուսումնասիրություն:

Արդյունքներն ամփոփվել են ԱՀԿ հայաստանյան գրասենյակում` ԱԱԻ տնօրեն Ալեքսանդր Բազարչյանի, Հայաստանում ԱՀԿ ներկայացուցիչ Սիդարթա Դատտայի, հանրային առողջության փորձագետների և գործընկեր կազմակերպությունների ներկայացուցիչների մասնակցությամբ:

Ուսումնասիրությամբ`

✔️ մշտադիտարկվել է 5 հազար գովազդ,

✔️ ուսումնասիրվել է 5 հեռուստաալիքով 316 ժամ հեռարձակման ժամանակ,

✔️ հայտնաբերվել է սննդի և խմիչքի 1587 գովազդ,

✔️ դիտարկվել է 2021թ. սեպտեմբեր-նոյեմբեր ընկած ժամանակահատվածը:

Ամենաշատը գովազդվել են`

  •  շոկոլադը, հրուշակեղենը (30.2%)
  •  գազավորված զովացուցիչ ըմպելիքները (20.3%)
  •  թեյը և սուրճը (16.2%)
  • հյութերը (2.1%):

Հետազոտության արդյունքներն անհանգստացնող են, քանի որ գովազդներն էական ազդեցություն ունեն երեխաների կողմից անառողջ սննդի և ըմպելիքների օգտագործման վրա:

Ապացուցողական բժշկությունը ցույց է տալիս կապը՝ բարձր կալորիականությամբ սննդակարգերի, հագեցած ճարպերի, տրանսճարպերի, ազատ շաքարների և կերակրի աղի չարաշահման, մրգերի ու բանջարեղենի սակավ օգտագործման և ճարպակալման, շաքարային դիաբետի, սրտանոթային հիվանդությունների և որոշ տեսակի քաղցկեղների առաջացման միջև:

Հետազոտության նպատակն է մշտադիտարկել և գնահատել մինչև 16 տարեկան երեխաներին ուղղված սննդամթերքի և ըմպելիքների հեռուստատեսային մարքեթինգի շրջանակը և բնույթը՝ փաստահեն հիմք ստեղծելով նոր/գործող քաղաքականության մշակման համար` ամրապնդելով երեխաներին ուղղված հագեցած ճարպերով, տրանսճարպաթթուներով, շաքարով կամ աղով հարուստ սննդամթերքի և ըմպելիքների մարքեթինգի սահմանափակումը:

Հանդիպմանն ընդգծվել է հետազոտության շրջանակների ընդլայնման, երեխաների կողմից առավել շատ օգտագործվող սոցիալական հարթակների ներառման և առողջ սովորությունների ձևավորմանը նպաստող, հակազդող քայլերի իրականացման անհրաժեշտությունը:

ՀՀ առողջապահության նախարարություն

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (0)

Պատասխանել

Օրացույց
Նոյեմբեր 2024
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Հոկ    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930