«Ամերիկայի ձայն». Տեխնոլոգիական հսկան ասում է, որ իր դեմ հարուցված գործը հիմնված է առցանց գովազդի մասին հնացած գաղափարների վրա:
Մեկ ամիս անց այն բանից հետո, երբ ԱՄՆ դատարանը որոշում կայացրեց, որ Google-ն ունի անօրինական մենաշնորհ, տեխնոլոգիական հսկան բախվում է նոր հակամենաշնորհային հայցի՝ կապված իր գովազդային տեխնոլոգիայի հետ: ԱՄՆ արդարադատության նախարարությունը և պետությունների կոալիցիան ասում են, որ Google-ը մենաշնորհ ունի տեխնոլոգիայի վրա, որը կապում է առցանց հրատարակիչներին գովազդատուների հետ: Գերիշխող դիրքը թույլ է տալիս Google-ին վաստակել մինչև 36 ցենտ յուրաքանչյուր դոլարի դիմաց, երբ ընկերությունը հանդես է գալիս որպես միջնորդ հրատարակիչների և գովազդատուների միջև, համաձայն դատական փաստաթղթերի:
Google-ը պնդում է, որ կառավարության փաստարկները հիմնված են ինտերնետի արդեն հնացած տեսքի վրա, երբ աշխատասեղանի համակարգիչները գերիշխող դեր էին խաղում, և օգտվողները ձեռքով մուտքագրում էին վեբ էջի հասցեները: Ընկերության տվյալներով՝ գովազդատուներն այժմ նախընտրում են սոցիալական ցանցերը՝ լսարանին հասնելու համար։
Նրա եկամուտը Google Networks հարթակից, որը ներառում է AdSense և Google Ad Manager ծառայությունները, 2021 թվականի 31,7 միլիարդ դոլարից նվազել է մինչև 2023 թվականին՝ 31,3 միլիարդ դոլար, համաձայն ընկերության տարեկան հաշվետվությունների:
Կարդացեք նաև
Դատավարությունը սկսվում է երկուշաբթի օրը Վիրջինիա նահանգի Ալեքսանդրիա քաղաքում՝ ԱՄՆ-ի շրջանային դատավոր Լեոնի Բրինկեմայի նախագահությամբ: Ակնկալվում է, որ ցուցմունքներ կտան խոշոր թերթերի հրատարակիչների և լրատվական կայքերի ղեկավարները, ներառյալ The New York Times-ը և Gannett-ը, որոնք, ինչպես ասվում է, տուժել են Google-ի գործելակերպից: Կառավարությունը պնդում է, որ Google-ը չափազանց մեծ վճարներ է գանձում՝ վնասելով հրատարակիչներին և ստիպելով նրանց ավելացնել գովազդը կամ կրճատել անվճար բովանդակությունը:
Google-ը վիճարկում է այս պնդումները՝ ասելով, որ իր գները մրցունակ են, և որ իր գովազդային տեխնոլոգիան օգուտ է տալիս և՛ գովազդատուներին, և՛ հրատարակիչներին: Նա նշում է, որ հրատարակիչները կարող են օգտվել գովազդային այլ մատակարարներից: Նա կարծում է, որ կառավարությունը կենտրոնացել է բաններային գովազդների վրա, որոնք հայտնվում են, երբ էջերը բեռնվում են աշխատասեղանից, և հաշվի չի առել օգտատերերի միգրացիան դեպի բջջային հավելվածներ և սոցիալական լրատվամիջոցների գովազդի բումը վերջին տարիներին:
Ակնկալվում է, որ դատավարությունը կտևի մի քանի շաբաթ և կկենտրոնանա այն հարցի վրա, թե արդյոք Google-ի գործելակերպը խախտում է հակամենաշնորհային օրենքները: Դատարանում պարտվելու դեպքում ընկերությունը կարող է ստիպված լինել վաճառել գովազդային բիզնեսի մի մասը։
Մեկ ամիս առաջ Google-ը պարտվեց իր որոնողական համակարգի հետ կապված դատական հայցում, որն ապահովում է ընկերության տարեկան 307 միլիարդ դոլար եկամուտի մեծ մասը: Այդ ժամանակ Կոլումբիայի շրջանի դատավորը որոնման համակարգը մենաշնորհ գտավ, որը մասամբ պահպանվում է տասնյակ միլիարդավոր դոլարներով, որոնք Google-ը վճարում է Apple-ի նման ընկերություններին ամեն տարի՝ Google-ը որպես լռելյայն որոնման համակարգ բջջային հեռախոսներ և այլ հարմարանքներ գնելիս: Դատավորը, սակայն, իրավիճակը շտկելու համար որևէ միջոց դեռ չի հանձնարարել, կառավարությունը նույնպես պատժամիջոցներ չի առաջարկել։