YouTube, Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram, Viber, TikTok. այս հավելվածներն ամենապահանջվածն են Viva-ի «Y» հետվճարային սակագնային պլանի բաժանորդների կողմից: Առավել շատ ինտերնետ օգտագործվում է տեսանյութեր դիտելու համար, և թրաֆիկի զգալի մասը բաժին է ընկնում YouTube-ին: Ցանկում առաջին տեղը զբաղեցնող YouTube-ն աշխարհով մեկ նույնպես տարբեր տեսանյութեր դիտելու, ստեղծելու, տարածելու ամենատարածված սթրիմինգային հարթակն է՝ ավելի քան 2.6 միլիարդ ակտիվ օգտատերով:
Աշխարհում YouTube-ից օգտվողների շուրջ 21%-ը 25-ից 34 տարիքային խմբի ներկայացուցիչներն են: «Y» հետվճարային սակագնային պլանի դեպքում՝ բաժանորդների այդ նույն՝ 25-ից 34 տարիքային խմբի ներկայացուցիչները կազմում է օգտվողների շուրջ 20%-ը. առկա է տոկոսային գրեթե նույն հարաբերակցությունը: Սակայն, «Y» հետվճարային սակագնային պլանի դեպքում տարիքային ամենամեծ խումբը 35-ից 44 տարեկաններն են, որոնք շուրջ 34 % են կազմում:
Հատկապես երիտասարդների համար անսահմանափակ YouTube-ն իդեալական հնարավորություն է՝ YouTube-յան սեփական ալիքի ու բովանդակության առաջխաղացման համար:
Կարդացեք նաև
Բաժանորդների նախասիրությունները հաշվի առնելով՝ «Y» հետվճարային սակագնային պլանի բաժանորդների համար Viva-ն YouTube-ը դարձրել է անսահմանափակ, այսինքն՝ YouTube-ից հնարավոր է օգտվել՝ առանց սակագնային պլանի շրջանակում տրամադրվող հիմնական ինտերնետ փաթեթը սպառելու: Ավելացել է նաև հիմնական փաթեթում ներառված ինտերնետի ծավալը. ամսական 30 ԳԲ՝ նախկին 20 ԳԲ-ի փոխարեն:
Սակագնային պլանի ամսավճարը մնում է անփոփոխ` 3000 դրամ, իսկ հաճախորդին տրվող հնարավորություններն առավել շատ և ճկուն:
«Մենք միշտ գնահատում ենք հաճախորդների կարիքները, վերլուծում դրանք և առաջարկում ենք լուծումներ: Viva-ի ծառայությունները հենց այդպես են դառնում շուկայում լավագույն առաջարկը: Թեև կանխատեսելի էր, սակայն նաև թվերի տեսքով արտահայտված՝ YouTube-ից օգտվելու պահանջարկը գերազանցում է սոցիալական հարթակներում շփման համար նախատեսված այլ հավելվածների պահանջարկը», – ասել է Viva-ի գլխավոր տնօրեն Արմեն Ավետիսյանը:
Ըստ հանրային կարծիքի ուսումնասիրության՝ Հայաստանում YouTube-ից օգտվում է մեդիա բովանդակություն սպառողների ավելի քան 60%-ը: Սա նույնպես ցույց է տալիս, որ YouTube-ի պահանջարկն ավելին է, քան տարածված մյուս հավելվածների հանդեպ հետաքրքրությունը: Առաջին եռամսյակի համեմատությամբ՝ 2024թ. երկրորդ եռամսյակում արձանագրվել է YouTube-ից օգտվողների կտրուկ աճ, և այս միտումը շարունակական է: Այս ուսումնասիրությունը կարևոր է՝ հաճախորդներին անհրաժեշտ և մատչելի սակագնային փաթեթներ առաջարկելու համար:
Եվ այսպես, «Y» հետվճարային սակագնային պլանի բաժանորդները այսուհետ կարող են օգտվել YouTube-ից՝ առանց հիմնական ինտերնետ փաթեթը սպառելու, ինչպես նաև ստանալ նախկինից ավելի շատ՝ 30 ԳԲ ծավալով ինտերնետ:
Լինել տեղեկացված, դիտել ժամանցային հաղորդումներ, երաժշտություն լսել, ստեղծել կամ սպառել մեդիաբովանդակություն, մասնակցել տեսաուսուցման… Յուրաքանչյուրը կարող է ընտրել YouTube-ից օգտվելու՝ իր նախընտրելի տարբերակը: Ամսավճարն անփոփոխ է՝ 3000 դրամ:
Viva. ինտերնետը քո շուրջը