ՀՀ փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանն օրերս ասաց, որ կողմերի մոտ կա շատ կարեւոր կոնսենսուս առ այն, որ ապաշրջափակման գործընթացը սկսվում է Երասխ-Հորադիզ երկաթգծի վերաշահագործումից: Ի՞նչ կտա կողմերին այս երկաթգծի շահագործումը, հարցի պատասխանը տալիս է քարտեզագետ Ռուբեն Գալիչյանը:
—Եթե իսկապես այդ երկաթուղին վերագործարկվի, ապա Երեւանից դեպի Ջուլֆա, որ Իրանի սահմանն է, գնացքը կանցնի 3 ժամում: Այդ դեպքում մեր բեռնափոխադրումը Իրանի հետ շատ ավելի հանգիստ ու էժան կլինի:
Նույն գիծը կարելի է շարունակել ու միանալ Կապանին, այսինքն՝ մենք Երեւանից գնացքով 3.5 ժամում կհասնենք Կապան:
Այսինքն՝ մենք կարող ենք Երեւանից գնալ դեպի Երասխ, Երասխի մոտ կմտնի Ադրբեջանի տարածք, այնտեղից գնա մինչեւ Ջուլֆա ու այնտեղ միանա Իրանին»:
Կարդացեք նաև
Հոդվածն ամբողջությամբ՝ «Իրավունք» թերթի այսօրվա համարում: