Արտասահմանում կրթություն ստացած եւ դրսի բուհերը գերազանցությամբ ավարտած հայ ուսանողներից շատերն աչքի են ընկնում եւ հրավիրվում են միջազգային կազմակերպություններում աշխատելու։ Նրանց թվում է Բերկլի համալսարանը գերազանցությամբ ավարտած Մարինա Չիլինգարյանը, որը հրավիրվել է ամերիկյան հայտնի NoGood ընկերություն՝ որպես մարկեթինգի թիմի ղեկավար։ Վերջերս նրա ղեկավարած թիմը ստացել է երկու մրցանակ հայտնի մրցույթներից մեկում։
Մարինայի հետ զրուցել ենք ձեռքբերումների, հաջողությունների ու երազանքների մասին։
– Ինչպե՞ս որոշեցիք կրթությունը շարունակել արտերկրում։
Մանկության երազներս աստիճանաբար վերափոխվեցին հստակ ծրագրերի: Ցանկանում էի անպայման շարունակել ուսումս արտասահմանյան լավագույն համալսարաններից մեկում: Այդ նպատակն իրականացավ այն օրը, երբ երկար սպասելուց հետո նամակ ստացա Կալիֆոռնիայի Բերկլի համալսարանից: Նամակով ծանուցվում էի, որ պաշտոնապես ընդունված եմ:
– Ի՞նչ տվեց Ձեզ Բերկլի համալսարան ընդունվելը, ի՞նչ ձեռք բերեցիք այնտեղ, ինչի հնարավորությունը Հայաստանում չկար։
Բերկլի ընդունվելն իմ ամենաարժեքավոր ձեռքբերումն է մինչ այժմ: Արդեն անցել է բավականին ժամանակ, ինչ ես այստեղ եմ, սակայն օրեցօր համոզվում եմ, որ գտել եմ իմ տեղն աշխարհում, որտեղ կարող եմ ապրել հետաքրքիր ու դինամիկ կյանքով։ Կարծում եմ՝ Հայաստանում կրթական առումով շատ բացթողումներ կան, սակայն դրանք լրացնելու դեպքում հնարավոր է այստեղ էլ շարունակել սովորել։
– Մասնագիտության առումով ի՞նչ հաջողություններ եք գրանցել այստեղ։
Վերադառնալուն պես ես միացա մի շարք խմբակների եւ միությունների, որոնք ինձ օգնեցին վերջնական ընտրություն կատարել իմ մասնագիտության առումով: Այժմ աշխատում եմ որպես լրագրող` «Կալիբր» ամսագրում ու Բերկլիի Արվեստի և գրականության պարբերականում: «Կալիբր» ամսագրի հաջորդ համարում առաջին էջերում կտպագրվի իմ հոդվածը, ինչն ինձ համար շատ կարևոր եւ հիմնավոր նվաճում է: Արվեստի և գրականության պարբերականը հաջորդ համարում նույնպես կտպագրի իմ աշխատանքներից:
Ես նաև UCA խմբակի անդամ եմ, որն ինձ օգնեց հասկանալ, որ իրապես հետաքրքրված եմ մեդիա աշխարհով եւ պատրաստ եմ այդ ոլորտում գործունեությունս համատեղել գործարարության ու բիզնեսի հետ (հատկապես մարքեթինգի ոլորտի): Խմբակը հնարավորություն է տալիս ծանոթանալու այդ ոլորտների վառ ներկայացուցիչների հետ, աշխատանքի հնարավորություններ է ընձեռում եւ հարստացնում գիտելիքները:
– Հետաքրքրված լինելով լրագրությամբ, բիզնեսով, մարքեթինգային ոլորտով դուք Ձեր տեղը գտաք NoGood մարքեթինգային ընկերությունում, ինչպե՞ս ստացվեց դա։
Մարքեթինգի հանդեպ հետաքրքրություններս, ինչպես նաև, բիզնեսի մասին մտքերս ինձ տարան այնտեղ։ Հասկացա, որ հայտնվել եմ այնտեղ, որտեղ ինձ հանգիստ եմ զգում եւ կարող եմ օգնել մարդկանց։ Այս ոլորտում հայտնվելով՝ կարողացանք գրանցել շատ հաջողություններ եւ նվաճել 2 ոսկե մեդալ։
– Կմանրամասնե՞ք ինչ հաջողությունների մասին է խոսքը։
Խոսքը վերաբերում է JVN-ը մազերի խնամքի ապրանքանիշին, որը գերազանցում է հայտնիների կողմից աջակցվող ապրանքների բնորոշ շարքը: Սա բառացիորեն զրոյից մեծացած ապրանքանիշ է: Մենք մշակեցինք արդյունավետ բրենդինգի մատրիցա ՝ տարբեր արժեքային առաջարկների և ստեղծագործողների հետ փորձեր կատարելու համար, օգտագործելով տվյալների վրա հիմնված վերլուծություններ ՝ որոշելու հաղորդագրությունների և ստեղծագործականության ճշգրիտ խառնուրդը, որն առավելագույնս ռեզոնանսվում էր հանդիսատեսի հետ և հանգեցնում ամենամեծ փոխարկումների:
– Իսկ ո՞րն է եղել հաջորդ ձեռքբերումը։
Այստեղ սկսեմ սկզբից, որ երբ շուկայավարողները մտածում են որոնման մասին, ավանդաբար ձգտում են արդյունավետ դարձնել բովանդակությունը Google SERP էջի համար ՝ կայքի օրգանական երթեւեկությունը մեծացնելու նպատակով: Չնայած բովանդակությանը՝ շուկայավարումը և SEO-ն NoGood-ի որոնման ռազմավարության հիմնական մասն են։ Մենք մեկ քայլ առաջ գնացինք և ստեղծագործորեն մոտեցանք որոնման մեկնաբանությանը՝ ներառելով TikTok SEO-ն մեր ընդհանուր որոնման նպատակների մեջ: Ավելի շատ օգտվողներ ՝ Gen Z-ի գլխավորությամբ, դիմում են սոցիալական հարթակներին, ինչպիսիք են TikTok-ը և Instagram-ը: Google-ի ներքին տվյալների համաձայն, Gen Z-ի գրեթե 40% – ը նախընտրում է օգտագործել TikTok-ը և Instagram-ը որոնման համար, այլ ոչ թե Google-ը: Հաշվի առնելով ժամանակակից որոնման վարքագծում տեղի ունեցող փոփոխությունները, մենք իրականացրեցինք երկկողմանի մոտեցում, որն օգտագործում էր ինչպես Google-ը, այնպես էլ TikTok SEO-ն՝ մեր բովանդակությունը արդյունավետ դարձնելու եւ ժամանակակից որոնման պայմաններին համապատասխանելու համար: Մենք նաեւ կենտրոնացել ենք NoGood բլոգում բովանդակություն ստեղծելու վրա ՝ շուկայավարման գիտելիքները ցուցադրելու և շուկայավարման գործակալությունների տարածքում հեղինակություն հաստատելու նպատակով:
Ինչ վերաբերում է TikTok-ին, մենք բովանդակություն ենք ստեղծել NoGood-ի TikTok հաշվում`սերվիզի, իրազեկությունը բարձրացնելու և աճող շուկայավարման տարածքում հեղինակություն ձեռք բերելու համար: Նրանց որոնման ջանքերի արդյունքում NoGood-ն ուներ 140 հոդված, որոնք զբաղեցնում էին SERP-ի (որոնման համակարգի արդյունքների էջի)առաջին տեղը համապատասխան նպատակային հիմնաբառի համար, և դրանց բովանդակությունը հետևողականորեն հայտնվում էր TikTok-ի նպատակային հիմնաբառերի ամենաբարձր վարկանիշ ունեցող տեսանյութերի շարքում:
– Իսկ Հայաստան վերադառնալու մտադրություն չունե՞ք…
Իհարկե, ունեմ, բայց առաջիկայում չեմ կարծում, թե կստացվի: Ես սիրում ու կարոտում եմ իմ երկիրը, քանի որ իմ հաջողությունների սկիզբը դրվել է հենց այնտեղ։
Զրուցեց Անահիտ ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ
Մարինա Չիլինգարյանի լուսանկարը՝ marinachiling.com-ից