Ք․գ․թ․, դոցենտ Հրայր Փաշայանը ԱՀ Ազգային ժողովի նախագահ Արթուր Թովմասյանին հանրագիր է ներկայացրել։
Հանրագրով ակնկալվում է Ազգային ժողովի նախագահի՝ որպես օրենսդիր մարմնի ղեկավարի հնարավորությունների օգտագործումը օրենքի ուժով ամրագրելու ԲՈՒՀ-ի քաղաքագիտության, իրավագիտության, պատմության, լրագրության, կովկասագիտության մասնագիտությունների ուսանողներին «Ղարաբաղյան հակամարտություն» առարկայի ուսուցանումը։
Ստորև ներկայացվում է հանրագրի ամբողջական բովանդակությունը․
Կարդացեք նաև
Արցախի Հանրապետության
ԱԺ լրատվության և հանրության հետ կապերի բաժին
Չեմ ճանաչում ք.գ. դոցենտ հեղինակին, բայց մի քանի նկատառում ունեմ իր տեքստի վերաբերյալ.
– հակամարտության հայկական անվանումը “ադրբեջանա-ղարաբաղյան” է, ինչը ենթադրում է, որ ագրեսորը ադրբեջանն է
– հակամարտությունը դասավանդելու համար պիտի փաստեր և գնահատականներ ներկայացվեն ռազմա-քաղաքական առաջնորդների, ինչպես նաև՝ արկածախնդիրների, ինչպես նաև՝ տարատեսակ ագենտների գործունեության վերաբերյալ, եթե առարկայի ուսուցումը իսկապես գիտության, այլ ոչ թէ պսևդոպատրիոտիկ կենացների հետ է առնչվելու
– վերոնշյալ տեքստում տեղ է գտել “ողջ աշխարհի առաջադեմ հանրություն” ձևակերպումը, ինչը միայն ժպիտ և հարցեր է առաջացնում (որ՞ն է այդ հանրությունը, առաջադիմության չափանիշները որոնք են և արդյոք Իրաքը, Լիբիան, Սիրիան, Հարավսլավիան ավերած համաշխարհային ակտորները նույնպես առաջադեմ են, թե ոչ)
-ինչ՞ մասնագետ է դասավանդելու վերոնշյալ առարկան և ի՞նչ գիտական նյութերով (սա միայն պատմություն չէ, այստեղ պետք են գալու շատ смежные առարկաներ)
– տեքստոյմ տեղ գտած “ռազմական պարտություն” ձևակերպումն արդեն իսկ գիտականորեն կեղծ է, որովհետև պիտի հստակ պատմական, ռազմական, քաղաքական, արխիվային փաստեր դրվեն և ապացուցվի, որ հենց պարտություն է եղել, այլ ոչ թե կանխամտածված դավաճանություն (նույնը վերաբերում է “դիվանագիտական պարտություն” ձևակերպմանը)՝ հեղինակն առանց փաստերի կանխակալ վերաբերմունք է ցուցաբերում (էսպե՞ս պիտի դասավանդեք)
– “դեսպաններ”-ը գրվում է երկու “ն” տառով
-“ընթացքում”-ից հետո ստորակետ է բաց թողնված
– “սոցցանցերի միջոցով կներկայացնեն հիմնախնդրի իրական կերպարը” ձևակերպումը ապացուցում է, որ կարելի է արցախցիների հաջողությունը համարել այն, որ հեղինակը դեռևս չի դասավանդում վերոնշյալ առարկան։