«Ա1+» – Այս նախագծի իրատեսական լինելն, ըստ էության, պայմանավորված է ընդհանուր տարածաշրջանում տնտեսական և տրանսպորտային կապուղիների ապաշրջափակման գործընթացի հետ, որի մասին ամրագրած է նոյեմբերի 9-ի հայտարարությամբ: «Ա1+»-ի հետ զրույցում ասյ մասին ասաց տարածաշրջանային հարցերով փորձագետ Արմեն Պետրոսյանը՝ պարզաբանելով, թե որքանո՞վ է իրատեսական Երասխ-Ջուլֆա-Օրդուբադ-Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղու վերականգնումը և արդյո՞ք այն կլինի արդյունավետ Հայաստանի համար:
Հարցին, թե ո՞րն է Ադրբեջանի և Թուրքիայի ապաշրջափակման օրակարգը թմբկահարելու իրական պատճառը՝ հաշվի առնելով հանգամանքը, որ ի վերջո այդ ճանապարհը միակը չէ, որ Թուրքիան կապի Ռուսաստանին, կամ Իրանը Ադրբեջանին, փորձագետը հստակ պատասխանեց՝ Զանգեզուրի միջանցքը:
Մանրամասները՝ տեսանյութում: