«Այս չարաբաստիկ պատերազմից հետո փաստաթուղթ ստորագրվեց, որի կետերից մեկն ասում էր՝ տարածաշրջանի ապաշրջափակում։ Կոնկրետ ո՞ր երկրներին է վերաբերում ապաշրջափակումը՝ Հայաստանի՞ն, Ադրբեջանի՞ն, Թուրքիայի՞ն, թե՞ Իրանին։ Ադրբեջանը երբեք շրջափակված չէր և չի», – ասում է Կապի և տրանսպորտի նախկին նախարար, Լոռու նախկին մարզպետ Հենրիկ Քոչինյանը։
Եթե խոսքը Թուրքիայի մասին է, Քոչինյանի խոսքով, ոչ թե նրանք էին շրջափակված, այլ մենք նրանց կողմից։ Մենք էլ, եթե պետք է բեռնափոխադրումներ իրականացնեինք դեպի Ադրբեջան և Թուրքիա, մոտ ապագայում չենք կարողանա․ «Հյուսիս և դեպի հարավ՝ Իրանով կամ Ադրբեջանով դեպի Ռուսաստան տեսնում եմ, որ հնարավոր է։ Բայց մենք հաճախ մտածում ենք, որ եթե տեխնիկական խնդիրները լուծեցինք, ամեն ինչ դրանով ավարտվեց և կարելի է հանգիստ խղճով բեռներ ուղարկել։ Բայց թիվ մեկ խնդիրը ապահովության, անվտանգության խնդիրն է։ Եթե նույնիսկ դրանք լուծենք, անմիջապես հետևում է հարցը՝ ի՞նչ գնով»։
Նրա խոսքով՝ ադրբեջանցի սեփականատերերը սակագներ են սահմանելու։ Հարցեր են առաջանում՝ մեր բեռների համար այդ սակագները կլինե՞ն մյուսների սահմաններում, թե՞ ավելի, կամ պակաս։ Նրա կարծիքով՝ գուցե նաև բարձր սակագներ սահմանեն, որ ընդհանրապես այնտեղով չաշխատենք։
«Պատկերացրեք՝ ապաշրջափակվել է, մենք մեր ներքին ճանապարհային ցանցի մասին պիտի մտածենք՝ թե՛ երկաթուղային, թե՛ ավտոմոբիլային։ Պատրա՞ստ ենք մեծածավալ բեռնափոխադրումներ իրականացնել, եթե, օրինակ, Ադրբեջանը ցանկանա մեր երկրով այլ երկիր բեռներ փոխադրել», – նշեց Հենրիկ Քոչինյանը։
Կարդացեք նաև
Նյութն ամբողջությամբ՝ սկզբնաղբյուր կայքում: