«Դեռևս երկու շաբաթ առաջ գրավոր հարցում էինք ուղարկել Քաղավիացիայի կոմիտեի նախագահ Տաթևիկ Ռևազյանին՝ պարզաբանումներ խնդրելով շրջանառվող աղմկահարույց լուրերի հետ կապված: «Հարգելի տիկին Ռևազյան, մամուլում անդրադարձ եղավ մասնավորապես հետևյալ բովանդակությամբ. «Քաղավիացիայի կոմիտեի նախագահը՝ ընտանյոք հանդերձ, բնակվում է հենց կոմիտեի շենքում: Մեր տեղեկություններով՝ ամուսինը շրջում էր քաղավիացիայի վարչական տարածքում, ելումուտ անում այնպիսի վայրեր, որտեղ մուտքի իրավունք ունեն սահմանափակ թվով աշխատակիցներ»:
Որքանո՞վ է վերը նշվածը համապատասխանում իրականությանը, եթե այդպես է, ապա խնդրում ենք մանրամասնել:
Ինչո՞ւ պատերազմի ժամանակ մեր ավիացիան չկարողացավ հավուր պատշաճի աշխատել:
Դո՞ւրս է եկել արդյոք ՀՀ-ն Եվրոպայի ավիացիոն «սև ցուցակից»:
Կարդացեք նաև
2020 թվականի հունվարից հայտարարվել էր, որ «Ryanair» ավիաընկերությունը Երևանից Եվրոպա թռիչքներ կիրականացնի սկսած 35 եվրոյից:
Նշելով, որ սա Հայաստանի առաջին բյուջետային ավիաընկերությունն է, ինչը տուրիզմի ոլորտում կարևոր փոփոխություն է: Խնդրում ենք պարզաբանել, որտե՞ղ է տվյալ ավիաընկերությունը այսօր: Եվ ինչո՞վ է օգնել ՀՀ-ին պատերազմի ժամանակ»:
Միայն երկու շաբաթ անց օրենքի խախտումով մեզ բարեհաճել է պատասխանել անձամբ տիկին Ռևազյանը.
– 2021 թվականի փետրվարի 11-ի Ձեր գրության կապակցությամբ տեղեկացնում ենք հետևյալը.
1-ին հարցի վերաբերյալ հայտնում ենք, որ ՀՀ կառավարության 2020 թվականի սեպտեմբերի 27-ի «Հայաստանի Հանրապետությունում ռազմական դրություն հայտարարելու մասին» թիվ 1586-Ն որոշմամբ Հայաստանի Հանրապետության ամբողջ տարածքում 2020 թվականի սեպտեմբերի 27-ից հայտարարվել է ռազմական դրություն:
Ղեկավարվելով «Պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի 9-րդ կետի «ե» ենթակետով Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեն (այսուհետ Կոմիտե) իրեն վերապահված լիազորություններն իրականացրել է շուրջօրյա աշխատանքային ռեժիմով: Ցանկանում ենք տեղեկացնել, որ թուրք-ադրբեջանական դաշինքի կողմից սանձազերծված 44-օրյա պատերազմի ընթացքում Կոմիտեում սահմանված էր շուրջօրյա աշխատանքային ռեժիմ, ինչը ենթադրում էր մի շարք աշխատողների քսանչորսժամյա ներկայություն Կոմիտեում: Կոմիտեի աշխատանքային գործընթացը համակարգվել և կազմակերպվել է Կոմիտեի նախագահ Տաթևիկ Ռևազյանի անմիջական հսկողությամբ:
Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ Կոմիտեի նախագահը ռազմական դրության ժամանակ գրեթե միշտ գտնվել է աշխատավայրում, օպերատիվ որոշումների կայացման անհրաժեշտությունից ելնելով, ինչպես նաև այն, որ նրա նորածին երեխային անհրաժեշտ էր մայրական խնամք, ինչը սահմանված է նաև ՀՀ աշխատանքային օրենսգրքի 258-րդ հոդվածի 5-րդ մասի դրույթներով, վերջինիս հարազատները նրան աջակցելու նպատակով երբեմն այցելել են Կոմիտեի վարչական շենք:
Կոմիտեի աշխատակից չհանդիսացող անձանց մուտքը վերահսկելի գոտիներ իրականացվել է բացառապես Կոմիտեի նախագահի գիտությամբ և թույլտվությամբ ավիացիոն անվտանգության պահանջների համաձայն:
Այսպիսով, Ռևազյանը հաստատում է, որ բնակվել է աշխատավայրում: Բացատրությունը, իհարկե, ծիծաղ է առաջացնում «ռազմական դրություն էր»: Այդ դեպքում նա դեռ աշխատավայրո՞ւմ է բնակվում, երեխան էլ հե՞տը:
Բայց, շատ ավելի լուրջ է պնդումը, թե սույն Կոմիտեն պատերազմի ժամանակ ինչ-որ դեր է ունեցել: Հայաստան եկել են հատուկենտ ռեյսեր ու հիմնականը ռազմական ուղղվածության, որի հետ քաղավիացիան որևէ կապ չունի: Այսինքն, թե «աշխատում էին իրենց չխնայելով», իսկ Կոմիտեի պետն էլ անգամ նորածին երեխային էր թողել ու գիշեր-ցերեկ աշխատատեղից չէր շարժվում, պարզապես ծաղր է այդ նույն պահին հայրենիքի համար կյանքը ռազմաճակատում չխնայողների հասցեին: Ավելի լավ կլիներ պարզապես ասեր օդանավակայանում կա ռմբապաստարան, և ինքն էլ ընտանյոք հանդերձ մնում էր աշխատավայրում, որ այնտեղ պատսպարվի:
Ինչ վերաբերում է «սև ցուցակներին, ապա մինչ մեր Քաղավիացիայի վարչությունը «համագործակցում է միջազգային տարբեր ավիացիոն կառույցների հետ», պարզվեց, որ հայկական գրանցումով ինքնաթիռները կարող են օդում «անհետանալ», ու այդ մասին մեր չինովնիկները միայն դրսերից են տեղեկանում:
Նյութն ամբողջությամբ՝ «Իրավունք» թերթի այսօրվա համարում: