Հայաստանում 1-1․5 տարվա ընթացքում միասնական երթուղային ցանց կգործի։ Կարգը մշակված է, ծրագրային ապահովումը կա, մշակվում է մրցույթի անցկացման կարգը: Այս մասին ԱԺ-ում հայտնել է ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների փոխնախարար Արմեն Սիմոնյանը։
Փոխնախարարի խոսքերով՝ միասնական երթուղային ցանցի ներդրումից հետո էլ միջհամայնքային երթուղիները պետք է սպասարկեն մասնավոր ընկերությունները:
ՀՀ փոխադրողների միության նախագահ Հրանտ Եղիազարյանը կարծում է, որ այս միասնական համակարգը որևէ բան չի փոխի երթուղային սպասարկման ոլորտում։
«Ո՛չ որակի, ո՛չ քանակի, ո՛չ սպասարկման հետ կապված ոչ մի փոփոխություն չի կարող լինել։ Հիմա էլ նույն մասնավորը սպասարկում է, հետո՞։ Էլի մաշված մեքենաներով փոխադրում են իրականացնելու»,- «Ժամանակ»-ի հետ զրույցում ասաց Հրանտ Եղիազարյանը։
Կարդացեք նաև
Փոխադրողների միության նախագահը շեշտեց, որ մենք այսօր ունենք բազմաթիվ գյուղեր, որոնք կազմակերպված երթուղային սպասարկում չունեն, մեքենա չի մտնում այդ գյուղեր, մարդիկ փոխադրում իրականացնում են պատահական մեքենաներով։
«Եթե իրենց ասածով մեքենաների թվաքանակի կրճատում է տեղի ունենալու, ապա ինչպես ենք սպասարկելու քաղաքացիներին, երբ հիմա, ունենալով այսքան շատ սպասարկող մեքենաներ, չենք կարողանում իրականացնել նորմալ երթուղային սպասարկում»,- հարցադրում արեց Փոխադրողների միության նախագահ Հրանտ Եղիազարյանը։
Քրիստինա ԱՂԱԼԱՐՅԱՆ
Հոդվածն ամբողջությամբ՝ «Ժամանակ» օրաթերթի այսօրվա համարում: