Բոլոր այն քաղաքացիները, որոնք ստեղծված իրավիճակի պայմաններում տարբեր անհաղթահարելի` իրենցից անկախ հանգամանքների բերումով վարկային պարտավարությունները պայմանագրին համապատասխան կատարելու խնդիրներ կունենան, կարող են դիմել իրենց սպասարկող բանկին:
Հայաստանի Հանրապետության կենտրանական բանկը հորդորել է առևտրային բանկերին ստեղծված իրավիճակում վարկառուների (օրինակ՝ հյուրատնային, ռեստորանային, տրանսպորտի, զվարճանքի ոլորտում գործող) վարկային պարտավորությունների հանդեպ կիրառել անհատական մոտեցում, իրականացնել հաղորդակցում՝ երկկողմանի համաձայնությամբ՝ անցանկալի արդյունքներից խուսափելու համար:
Եվս մեկ անգամ խորհուրդ ենք տալիս, որ կապ հաստատվի բանկերի և վարկառուների միջև, իսկ ձեզ հետաքրքրող այլ հարցերի համար կարող եք զանգահարել ՀՀ Կենտրոնական բանկի թեժ գծին՝ 010592697 հեռախոսահամարով։
ՀՀ ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԲԱՆԿ
Կարդացեք նաև
https://www.facebook.com/cba.arm/posts/1599762183505922?__xts__[0]=68.ARCfiNbf1Hc8-9Y3IhosOr7jyNw3MYdLNnqIGJZyKHxQ8zBOAP9KBPwjtOBVNdzMGgGSYWW9CqzdQctrkC9V_Q4UODgYkWUVT2c54hLoOK652axTCr-HaK6B0p-BAwM2GSgPE6lMj6dPj0oE5qzG8mbz0FUDkJKksAVFc2Wh7dQ1vSDBoKh46NaHo7WZkj1vK5ugtjruUE3kxRzcYzV199kQ3odwFOz5KCjQN1UZ1hz3Ruu4-AatTr9N8CzFPtPvc8cx92XEERJW_3ItNHGmmwimQl9V3tqE3xqvYPLyE2HiNUIaJmRc88m4jEWNP5fKyoOSiuZqkbyPRf7Lr4c3wA&__tn__=-R