ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահ Դավիթ Անանյանն ու նրա տեղակալ Շուշանիկ Ներսիսյանը երեկ Գյումրիում հանդիպել են ավտոներկրող կազմակերպություններ ներկայացուցիչներին: Հանդիպման եւ խնդրի մանրամասների մասին զրուցել ենք Շուշանիկ Ներսիսյանի հետ։
– Տիկին Ներսիսյան, շուրջ 2 տասնյակ ավտոներկրողներ նշում են, որ Գյումրու ավտոմաքսատանը բեռնարկղերով ներկրված ավտոմեքենաները շատ դանդաղ են բեռնաթափվում, քանի որ բեռնաթափող կազմակերպությունը փորձառու չէ: Տեղյա՞կ եք խնդրից։
– Մենք այսօր (երեկ) պարոն Անանյանի հետ այցելել էինք ավտոմեքենաների մաքսազերծման եւ բեռնաթափման կենտրոն։ Հանդիպում ունեցանք բոլոր բեռնափոխադրողների հետ։ Ե՛վ մրցույթը հաղթած կազմակերպությունն է հիմա բեռնաթափում, ե՛ւ այդ ավտոներկրող կազմակերպություններն են իրենց ցանկությամբ բանվորական ուժեր բերել։ Բավականին արագ է հիմա բեռնաթափումը ընթանում։ Արտաժամյա էլ ենք աշխատում, որ մաքսիմալ արագ բեռնաթափենք։ Այս պահին խնդիր չկա։
– Ավտոներկրողները պահանջում էին, որ կամ մինչեւ հունվարի 31-ը Երեւանում մաքսազերծումն իրականացնեն, կամ գոնե ավտոմեքենաները բեռնաթափեն Երևանում, իսկ փաստաթղթային հարցերը Գյումրիում լուծեն։ Այդ պահանջների վերաբերյալ ի՞նչ եք որոշել։
Կարդացեք նաև
– Ճիշտն ասած, մենք հիմա օրենսգիրքը նայում ենք, քանի որ ԵՏՄ օրենսգրքով ենք առաջնորդվում, այստեղ մի փոքր սահմանափակումներ ունենք։ Եթե որևէ կետ կարողացանք գտնել՝ կանենք, եթե չէ, ապա պետք է բոլոր ավտոմեքենաները Գյումրիում մաքսազերծվեն։
– Բողոքներ կան, որ բեռնաթափում իրականացնող կազմակերպությունն իր գործառույթը վատ է կատարում, մեքենաները վնասվում են։ Ինչպե՞ս է այդ ընկերությանը նախապատվություն տվել։
– Ճիշտն ասած, իմ գործառույթների մեջ չի մտնում դա, բայց միանշանակ ոչ թե նախապատվություն է տրվել այդ ընկերությանը, այլ ՊԵԿ-ը մրցույթ է հայտարարել։ Կոնկրետ պահանջներ են ներկայացվել՝ այսքան աշխատակից լինի, այսքան թեքավանդակ լինի եւ այլն։ Սա այն կազմակերպությունն է, որն այդ մրցույթի շրջանակներում հաղթող է ճանաչվել, որեւէ նախապատվություն տալու հարց չկա։
– Ավտոներկրողները պնդում են, որ այդ ընկերությունը չունի բավարար քանակի աշխատակիցներ։
– Իմ տվյալներով՝ նրանք ունեն այդքան աշխատակից։ Եթե չեմ սխալվում, նաեւ փորձառու աշխատուժ են վարձել Երեւանից։ Միանշանակ, եթե իրենք չկարողանան կատարել այն պարտավորությունները, որը ստանձնել են մրցույթով՝ պայմանագիրը կխզվի նրանց հետ։
– Բողոքներ են հնչել նաեւ, որ Գյումրու ավտոմաքսատան տարածքը փոքր է եւ հնարավոր չի լինելու մեծ ծավալի ավտոմեքենաների բեռնաթափում իրականացնել։
– Չկա նման բան։ Ոչ մի խնդիր չունենք եւ չենք ունենալու տարածքի հետ կապված։
Նիկոլայ ԱՎԵՏԻՍՅԱՆ
Հոդվածն ամբողջությամբ կարող եք կարդալ «Հայկական ժամանակ» թերթի այսօրվա համարում