Ներառական կրթությունը Հայաստանում եւ Վրաստանում
Տեղաշարժման, խոսքի կամ առողջական այլ սահմանափակումներ ունեցող մարդկանցից շատերը յուրովի թաքնված տաղանդ են` անսահմանափակ հնարավորություններով: Պարզապես կառավարություններն ու հասարակությունները պետք է նրանց ներառեն:
Հայաստանի եւ Վրաստանի կառավարությունները նույնպես վավերացրել են «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին» ՄԱԿ-ի կոնվենցիան, ազգային օրենքներով էլ պարտավորվել են նրանց սոցիալապես ներառել հասարակություն՝ ստեղծել հարմար միջավայր, ապահովել ներառական կրթություն: Սակայն երկու երկրներում էլ գործընթացը դանդաղում է, ինչը չի նպաստում, որպեսզի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների նկատմամբ հանրության կարծրատիպային վերաբերմունքը փոխվի:
Լուսինե ԲՈՒԴԱՂՅԱՆ
Կարդացեք նաև
Լուիզա ՍՈՒՔԻԱՍՅԱՆ