Այս տարի լրանում է Բոլոնիայի գործընթացի 20 տարին, որի տոնակատարություններին ս.թ. հունիսի 24-ից 25-ը Բոլոնիայի համալսարան էին հրավիրվել աշխարհի տարբեր երկրների համալսարանների շուրջ 200 ռեկտորներ, հազարից ավել բարձրագույն կրթության փորձագետներ, ակադեմիական հանրույթի ներկայացուցիչներ, որոնք իրենց ներդրումն են ունեցել իրենց երկրներում Բոլոնիայի գործընթացի կայացմանը:
Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան լեզվահասարակագիտական համալարսանից «Բոլոնիան 2020-ից հետո. ԵԲԿՏ-ի հիմնարար արժեքները» խորագիրը կրող ֆորումին մասնակցեցին ռեկտոր Կարինե Հարությունյանը և Արտաքին կապերի և միջազգային համագործակցության վարչության ղեկավար Քրիստինա Ծատուրյանը:
Հունիսի 24-ին տեղի ունեցավ ռեկտորների քայլերթը, որին մասնակցեցին շուրջ 200 ռեկտոր: Այնուհետև, բացման խոսքով հանդես եկան Բոլոնիայի համալսարանի ռեկտորը, Իտալիայի կրթության, համալսարանների և հետազոտության նախարարը, ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կրթության գլխավոր տնօրենի տեղակալը, Եվրահանձնաժողովի երիտասարդության, կրթության և Էրազմուս+ ծրագրերի տնօրենը, Եվրոպական համալսարանների ասոցիացիայի նախագահը և այլոք:
Հաջորդ օրը, տեղի ունեցան աշխատանքային հանդիպումներ զուգահեռ խմբերում, որոնք էին.
Կարդացեք նաև
- Ակադեմիական և քաղաքացիական արժեքները հարափոփող հասարակություններում
- Ուսանողակենտրոն ուսուցում
- Առաջնորդություն կայուն զարգացման համար, բարձրագույն կրթության դերը
- Բարձրագույն կրթության սոցիալական չափայնությունը
- Ապագայի աշխատաշուկայի զբաղվածությունը և հմտությունները:
ԵՊԼՀ ռեկտոր Կարինե Հարությունյանն ընդգրկված էր Բարձրագույն կրթության սոցիալական չափայնություն ԱԽ-ում, իսկ Քրիստինա Ծատուրյանը՝ ուսանողակենտրոն ուսուցում խմբում: Հաշվի առնելով թեմաների հետաքրքրությունը, Կ. Հարությունյանը և Ք. Ծատուրյանը մասնակցեցին նաև այլ խմբերի աշխատանքներին՝ վերջին զարգացումներին ծանոթանալու նպատակով:
Ֆորումը թույլ տվեց հասկանալ բուհական համակարգում հետագա զարգացման միտումները, քննարկել դրանց հետ կապված հիմնախնդիրները եվրոպացի գործընկերների հետ:
Հիշեցնենք, որ Բոլոնիայի հռչակագիրը ստորագրվել է 1999 թ. հունիսի 19-ին 29 եվրոպական երկրների կրթության համար պատասխանատու նախարարների կողմից: Հայաստանը 2005թ.-ից հանդիսանում է այդ գործընթացի և Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի անդամ պետություն: Այս գործընթացը կարևոր փուլ է նախանշել ՀՀ բարձրագույն կրթության զարգացման և համակարգի վերափոխման համար: Այսօր, ԵԲԿՏ-ի կայացման և բարձրագույն կրթական համակարգերի ներդաշնակեցման շնորհիվ մեր ուսանողները կարողանում են կրթության ստանալ օտարերկրյա բուհերում՝ ունենալով իրենց՝ Հայաստանում ձեռքբերած, կրթության և որակավորման ճանաչում: ԵՊԼՀ-ն ևս, իր բարեփոխումներում, առաջնորդվում է այն հիմնարար արժեքներով, որոնք անհրաժեշտ են բուհի զարգացման, որակյալ կրթության ապահովման և մարդակենտրոն ուսումնական գործընթացներ իրագործելու համար:
Մարինա Աբրահամյան