Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիներն այլևս կարող են առցանց հարցում, բողոք կամ դիմում ներկայացնել ցանկացած պետական մարմնի, որը լիազորված է տեղեկատվություն տրամադրել, և ստանալ առցանց պատասխան:
Սա, մասամբ, հնարավոր է դարձել ԵՄ աջակցության շնորհիվ, որը 2008-2018թթ. ժամանակահատվածում 25 միլիոն եվրո է տրամադրել՝ երկրում էլեկտրոնային կառավարմանն աջակցելու նպատակով:
Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ֆեյսբուքյան էջում ներկայացված տեսանյութում բացատրվում է, որ հարցումները կարող են կատարվել www.e-request.am կայքէջի միջոցով:
Քաղաքացիները կարող են տեղեկություններ պահանջել հանրային ծառայությունների վերաբերյալ, ինչպես նաև կարող են ներկայացնել բողոքներ կամ առաջարկություններ, օրինակ, հանրային ծառայությունների որակի բարելավման ուղղությամբ:
Կարդացեք նաև
EU NEIGHBOURS east