Լրահոս
ՄԻՊ-ն էլ տեղյա՞կ չէ
Օրվա լրահոսը

Հայաստանի ներկայացվածությունը միջազգային մեդիա հարթակներում

Մարտ 19,2019 17:54

Վերջերս հանդիպեցի մի հոդվածի, որտեղ գրված էր 2018 թվականի ձեռքբերումների մասին: Եվ հատկապես այն մասին, թե որքան է աճել մեր երկիր այցելող զբոսաշրջիկների թիվը նախորդ տարվա համեմատ, քանի որ այս թվից են կախված տնտեսական ակտիվության շատ ցուցանիշներ:

Ուստի փորձեցի ուսումնասիրել զբոսաշրջության աճին նպաստող տարբեր ցուցանիշներ և եկա այն եզրակացության, որ նույնիսկ պետությունների մակարդակով աշխարհում գերիշխողը մեդիա հարթակն է: Միայն այն հանգամանքը, որ զբոսաշրջիկների մեծ մասը (գրեթե 80 տոկոսը) այցելել են ոչ թե տուրիստական ընկերությունների այլ համացանցի միջոցով ինքնուրույն կազմակերպման միջոցով, արդեն իսկ ասվածի վառ ապացույցն է: Ահա թե ինչպես է ներկայացված մեր երկիրը տարբեր մեդիա հարթակներում:

Առաջին խումբ. Միջազգային հեղինակավոր ժամանցային կայքեր

Թերևս այս շարքում ամենահեղինակավորը հանրահայտ National Geographic-ն է:

2018 թվականին հոդվածներից մեկը վերնագրված էր այսպես. «Երկրներ, որոնք արժանի են ավելի շատ զբոսաշրջիկների»: Այդ երկրների ցուցակը գլխավորում էր Հայաստանը:Նշված էր, որ այստեղ կարելի է զգալ և տեսնել հազարամյակների շունչը:

Վերջերս էլ հրապարակվեց հերթական հոդվածը Հայաստանի մասին ` հազարամյակների պատմություն ունեցող վանքերը լեռների գրկում: Այս հոդվածը լավագույն լուսանկարների ներկայացման միջոցով էր:

Մեկ այլ հեղինակավոր alux.com կայքը վերջերս իր youtube –յան էջում ներկայացրել էր 15 ոչ հայտնի փաստ Հայաստանի մասին: Վիդեո բլոգը հավաքել էր 37000 դիտում:

Կոմերցիոն կայքեր

Երևի թե շատերն են տեղեկացված tripadvisor.com կայքի մասին: Սա մի հարթակ է, որը օգնում է զբոսաշրջիկներին բացահայտել տվյալ երկրի տեսարժան վայրերը, կատարել ամրագրումներ հյուրանոցներում և ռեստորաններում: Նմանատիպ կայքերը (expedia.com., lonelyplanet.com) վերջին տարիներին գնալով դառնում են ավելի հանրահայտ և ավելի շատ այցելուներ են ունենում:Հատկապես դրանք լավ ազդեցություն են ունենում զարգացող երկրների համար, քանի որ պարունակում են տեղեկատվություն տվյալ երկրի տեսարժան վայրերի մասին: Ամսեկան միլիոնավոր այցելուներ ունեցող կայքում պարզապես կարելի է գտնել հրապարակումներ օրինակ Հայաստանի 10 հետաքրքիր վայրերի մասին:

Անհատ բլոգերներ և ինֆլուենսերներ

2018 թվականին Հայաստան այցելեց Nas Daily-ն, ինչը իսկական իրադարձություն առաջացրեց ոչ միայն Nas-ի վիդեո բլոգերի հետևորդների այլ նաև մեր հասարակության շրջանում: Բլոգերը ոչ միայն իր հերթական թողարկումը նվիրեց Հայաստանին, այլ նաև տարվա ամփոփ իր բլոգում պարծեցավ այն հանգամանքով, որ կոնյակ է խմել ՀՀ նախագահի հետ: Մարքեթինգային արդյունավետության տեսանկյունից սա իսկապես ազդեցիկ է:

 

Հեղինակավոր լրատվական կայքեր

Հայկական մշակույթին և պատմությանը վերջին տարին շատ լրատվական կայքեր են անդրադարձել: Ամենահայտնիներից մեկը թերևս բրիտանական BBC-ն է: Հոդվածին կարող եք ծանոթանալ այստեղ:

Սակայն 2018 թվականի ապրիլյան հեղափոխական դեպքերից հետո ամեն ինչ ավելի պարբերական բնույթ ստացավ ի օգուտ մեր երկրի: Թավշյա հեղափոխությանն անդրադարձան այնպիսի հեղինակավոր կայքեր, ինչպիսիք են aljazeera-ն, indiegogo.com-ը:

Կարծում եմ միջազգային մեդիա հարթակներում մեր երկրի ճիշտ և արդյունավետ բրենդավորումը ամենակարևոր խնդիրներից մեկն է: Պետք է ընտրել համակարգված ռազմավարություն և քիչ- քիչ և պետական, և մասնավոր ընկերությունների ջանքերով հասնել Հայաստանի ճանաչելիության բարձրացմանը: Այն կնպաստի ոչ միայն տուրիզմի զարգացմանը այլ դրական կերպով կանդրադառնա Հայաստանի հեղինակության բարձրացմանը և հիմք կհանդիսանա գրավիչ ներդրումային դաշտի ձևավորման համար:

Վարդան ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (0)

Պատասխանել

Օրացույց
Մարտ 2019
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Փետ   Ապր »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031