Բիզնես Արմենիան հրապարակել է գյուղատնտեսության ոլորտի ներդրումային առավելությունները ներկայացնող մարքեթինգային փաթեթը։ Այն ուղղված է միջազգային ներդրողներին, ներկայացվում է «Select Armenia» («Ընտրի՛ր Հայաստանը») բրենդավորմամբ և «Քայլ արա՛, ընտրի՛ր Հայաստանը» կարգախոսով։
Բիզնես Արմենիայի հետազոտության համաձայն, ԱՊՀ երկրների շարքում Հայաստանը կոնյակի ամենախոշոր արտահանողն է, աշխարհում՝ 6-րդը։ Խմիչքին է բաժին հասնում արտահանման 11 տոկոսը, վերամշակված սննդամթերքին՝ 4.5 տոկոսը։ Անցած տարի կոնյակի արտահանումն աճել է 40 տոկսով, գինունը՝ 80 տոկսով։
Գյուղատնտեսական ոլորտում պետությունը մի շարք խթանման ծրագրեր է իրականացնում և հարկային արտոնություններ է տրամադրում. սուբսիդավորում է վարկերի տոկոսադրույքները, խոշոր ներդրումների դեպքում հետաձգում ԱԱՀ-ի վճարումը, կրճատում է շահութահարկը և այլն։ Ոլորտի գրավչությունների շարքում նշվել է նաև փաստը, որ CNN-ը Վայոց Ձորը դասել է աշխարհի լավագույն 15 գինեգործական վայրերի շարքում։
Գյուղոլորտը խթանող մարքեթինգային փաթեթն ուղեկցվում է տեսանյութով. https://www.youtube.com/watch?v=PvfnK0-7C34 ։
Հաջողության պատմությունների շարքում են «Արարատ», «Noyan» և «Կարաս» ապրանքանիշերի օրինակները։
Տեսանյութի հայերեն տեսքտը, ոլորտային հետազոտությունը, հաջողության պատմությունները Բիզնես Արմենիայի պաշտոնական կայքում են կամ Select Armenia-ի հարթակներում։
Հանրային կապերի թիմ