ՀՌԱՀ-ը ներկայացրել է ավագանու նախընտրական քարոզչության առաջին 7 օրերի՝ սեպտեմբերի 10-17-ն ընկած ժամանակահատվածի, իր մշտադիտարկման արդյունքները՝ եթերային հեռարձակում իրականացնող հեռուստաընկերությունների վերաբերյալ սեպտեմբերի 23-ին կայանալիք Երեւանի ավագանու արտահերթ ընտրությունների նախընտրական քարոզչության սահմանված կարգի պահպանման հետ կապված։
Ըստ այդմ՝ քարոզչության առաջին 7 օրերին լրատվական թողարկումներում եւ այլ հաղորդումներում իրականացված քարոզչության ընդհանուր եթերաժամանակով առաջատար է եղել «Իմ քայլը» դաշինքը, որը եթերում եղել է հազար 109 րոպե, ապա՝ «Լույս» դաշինքը՝ 968 րոպե, «Երեւանցիներ» դաշինքը՝ 956, ՕԵԿ-ը՝ 936, ԲՀԿ-ն՝ 903, «Երկիր ծիրանի» կուսակցությունը՝ 746 րոպե։
Քաղաքական ուժերի 2-րդ վեցնյակում են «Ժառանգություն» կուսակցությունը՝ 702 րոպե, Ռեֆորմիստների կուսակցությունը՝ 663, «Ժողովրդավարական ուղի» կուսակցությունը՝ 662, «Երեւանի հանրություն դաշինքը»՝ 646, «Հայկ» (Հայկազուններ) կուսակցությունը՝ 637, եւ վերջում՝ ՀՅԴ-ն՝ 624 րոպե։
Բոլոր հեռուստաընկերություններում վճարովի կարգով տրամադրված եթերաժամանակից ամենաշատն օգտվել է ԲՀԿ-ն՝ 743 րոպե 34 վայրկյան, ապա՝ «Իմ քայլը» դաշինքը եւ «Ժառանգություն» կուսակցությունը՝ 150-ական րոպե։ Վճարովի եթերաժամանակից բացարձակապես չեն օգտվել «Երեւանցիներ» դաշինքը եւ «Հայկ» (Հայկազուններ) կուսակցությունը։
Սոնա ԱԴԱՄՅԱՆ
Հոդվածն ամբողջությամբ՝ «Հրապարակ» օրաթերթի այսօրվա համարում