Լրահոս
Օրվա լրահոսը

«ԱՊՊԱ ընկերությունները զանգերի սպասարկման 1 կենտրոն պետք է ունենան». Արտակ Խաչատրյան

Սեպտեմբեր 03,2018 15:47

«Ապահովագրական ընկերությունները պետք է ունենան զանգերի ընդունման մեկ միասնական կենտրոն՝ անվճար հեռախոսահամարով: Մեր այդ առաջարկը ներկայացրել ենք ոստիկանությանը»,-«Հայացք» մամուլի ակումբում լրագրողների հետ հանդիպմանն այսօր ասաց փաստաբան Գայանե Պապոյանը: Նրա բնորոշմամբ՝ այդ առաջարկով առաջնահերթ լուծվելու է ապահովագրական ընկերությունների աշխատակիցներին զանգելու խնդիրը. «Երբեմն ԱՊՊԱ ընկերության աշխատակիցները գիշերային ժամերին չեն արձագանքում վարորդների զանգերին, երբ վթար է գրանցվում: Այսինքն, վարորդներն այլեւս չեն զանգի ԱՊՊԱ ընկերություն, այլ կզանգեն մեկ միասնական հեռախոսահամարով, իսկ օպերատորները զանգի մասին կտեղեկացնեն ոստիկանությանն ու ԱՊՊԱ ընկերությանը»:

Վարորդների իրավունքների պաշտպան Արտակ Խաչատրյանն էլ առաջարկի մասին ասաց. «Երբ թեժ գծի հեռախոսահամարով աշխատակիցը տեղեկացնի վթարի մասին, ոստիկանները վթարված մեքենան արագ դուրս կբերեն երթեւեկության անվտանգ գոտի: Խնդիրն այն է, որ ՃՈ զանգելիս մեկ ժամ անց են ոստիկանները գալիս վթարի վայր»: Բանախոսները նաեւ տեղեկացրին, որ Երևանում օրական 80-100 վթար է գրանցվում:

Լուիզա ՍՈՒՔԻԱՍՅԱՆ

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (0)

Պատասխանել

Օրացույց
Սեպտեմբեր 2018
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Օգո   Հոկ »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930