Սահմանադրական եւ քաղաքական ի՞նչ հետեւանքներ կարող են լինել, եթե ԱԺ ՀՀԿ խմբակցությունը, որը չի առաջադրելու վարչապետի իր նոր թեկնածուին, որոշի չմասնակցել վարչապետի պաշտոնում Նիկոլ Փաշինյանի թեկնածության քվեարկությանը կամ բոյկոտի։
ԵՊՀ սահմանադրական իրավունքի ամբիոնի վարիչ Վարդան Այվազյանը նշեց, որ ընդհանրապես բոյկոտի իրավունքը քաղաքական փոքրամասնության իրավունքն է, այլ ոչ թե մեծամասնության. «Թեեւ գործնականում նման տարբերակ հնարավոր է, եւ դա, ըստ էության, փակուղային իրավիճակ է. դրան իրավական լուծումներ չկան, քանի որ քաղաքական առումով դա չափից ավելի աբսուրդ է։ Եթե ՀՀԿ-ն ուզում է Նիկոլ Փաշինյանի ընտրությունը տապալել, ապա տակտիկական առումով նրանք ոչ թե բոյկոտելու են, այլ մասնակցելու են ու այնպես են կարգավորելու ձայների հարաբերակցությունը, որ Նիկոլ Փաշինյանի օգտին 53 կողմը չապահովվի։
Դրան հաջորդելու է յոթօրյա ժամկետում ԱԺ կողմից վարչապետի նոր ընտրությունը։ Եթե ՀՀԿ-ն նույն խաղը յոթ օրից կրկնի, ինչը ձեռնտու է նրանց, ԱԺ-ն կինքնալուծարվի, երկիրը 30-40 օրվա ընթացքում կգնա ԱԺ արտահերթ ընտրությունների։ Այս ժամանակահատվածն այնքան քիչ է սահմանված Սահմանադրությամբ, որ Նիկոլ Փաշինյանը ժամանակ չի ունենա ԸՕ-ն խելքի բերել, ասենք, կարողանա հանել ռեյտինգային ընտրակարգը, որը աշխատելու է ՀՀԿ օգտին»:
Նյութի մանրամասները կարդացեք սկզբնաղբյուր կայքում