Փող աշխատելու համար ինչ ասես չեն հորինի։ Մենք դեռ նախորդ շաբաթ ահազանգ էինք ստացել վարորդներից, ովքեր պատմում էին, որ վերջին շրջանում ՀՀ տարբեր ճանապարհահատվածներում՝ Երեւան-Արտաշատ, Երեւան-Սեւան, տրանսպորտի նախարարությունը ճանապարհային ոստիկաններ է կանգնեցնում, որ բեռնատար մեքենաները կշռեն եւ պարզեն՝ արդյոք բեռնվածությունը համապատասխանո՞ւմ է նորմային, թե՞ ոչ: Իսկ եթե բեռնվածությունը չի համապատասխանում, ապա ակտեր են կազմում, սակայն մեզ դիմող քաղաքացիները չգիտեին, թե ինչ ակտ է, եւ ինչքան պետք է վճարեն:
Բեռնատարի վարորդները նշում են, որ եթե մեքենան հնարավոր է բարձել 36 տոննա, իրենք այդքան էլ բարձում են, քանի որ, օրինակ, սահմանված 25 տոննա բեռ տեղափոխելու համար իմաստ չունի աշխատել, ձեռնտու չէ: Բայց արի ու տես, որ իշխանությունները գցել-բռնել են, թե էլ որտեղից կարող են փող պոկել, եւ գտել են տարբերակը:
Մենք դիմեցինք տրանսպորտի նախարարություն՝ պարզելու, թե ինչ կշեռքի մասին է խոսքը, երբվանից են գործարկում, ինչ նպատակով, մեզնից պահանջեցին գրավոր հարցում: Ստորեւ ներկայացնում ենք մեր հարցերին տրված պատասխանները, որտեղ հաստատել են մեր տեղեկությունները եւ բացատրել, թե ինչու են նման քայլի գնացել:
«ՀՀ տարածքում միջպետական եւ հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհներով երթեւեկող, անհրաժեշտության դեպքում նաեւ համայնքային նշանակության ճանապարհներով երթեւեկող ծանրաքարշ եւ (կամ) մեծ եզրաչափերով տրանսպորտային միջոցների բեռնվածությունը ստուգվում է «C Z -40 HA EDESSA» մակնիշի ավտոմոբիլային էլեկտրոնային դինամիկ կշեռքով, որը բացահայտում է առանցքային կամ ընդհանուր զանգվածի գերբեռնվածությունը: Այս ամենը բխում է «Ավտոմոբիլային ճանապարհների մասին» ՀՀ օրենքի 10-րդ հոդվածի եւ ՀՀ կառավարության 2006թ. թիվ 1106-Ն որոշման պահանջներից, որն ամբողջովին փոփոխվել է ՀՀ կառավարության 23.06.2017թ. թիվ 739-Ն որոշմամբ եւ 16.07.2017թ.-ին մտել է ուժի մեջ»:
Ինգա ՄԱՐՏԻՆՅԱՆ
Հոդվածն ամբողջությամբ կարող եք կարդալ «Հրապարակ» թերթի այսօրվա համարում