ՀՀԿ-ական պատգամավորներ Խոսրով Հարությունյանը եւ Վահրամ Բաղդասարյանն առաջարկում են Հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ կատարել: Նախագծի նպատակը պետական եւ տեղական կառավարչական հիմնարկների կողմից իրականացվող ԱԱՀ-ով հարկվող գործարքների հարկման մոտեցումների վերանայումն է, ինչպես նաեւ ուղեւորափոխադրումների իրականացման գործունեությամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների համար հարկային բեռի անփոփոխ պահպանելը: Այսպիսով, եթե պետական կամ տեղական կառավարչական հիմնարկները վարձակալությամբ տարածք, գույք կամ ծառայություն են տրամադրում եւ այդ գումարը ուղղորդվում է համայնքային բյուջե, այն կազատվի ԱԱՀ-ից: Իսկ ուղեւորափոխադրումների մասով, կվերանայվի արտոնագրային հարկի բեռը` այն պահպանելով նախկին մակարդակում: Միաժամանակ, ուղեւորափոխադրումներով զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտներին հնարավորություն կտրվի իրենց կամքով համարվել ԱԱՀ վճարող:
Խոսրով Հարությունյանը հիմնավորում է`այս նախաձեռնության համար հիմք են հանդիսացել տրանսպորտային կազմակերպություններից ստացվող դիմումները: Մանավանդ դիզվառելիքի եւ սեղմած գազի թանկացման պայմաններում հարկային դրույքաչափերի նվազեցումը օրհասական է դառնում:
Կառավարությունն առարկություններ չունի: Նիստին ներկա ՀՀ ֆինանսների փոխնախարար Դավիթ Անանյանն ասաց, որ կառավարությունում էլ են հրատապ համարում այս հարցը: Այն քննարկվելու է վաղվա նիստում:
Խոսրով Հարությունյանը մեկ հարց ուներ`ինչո՞ւ է միկրոավտոբուսների համար ավելի մեծ դրույքաչափ սահմանվում, քան ավտոբուսների համար: Փոխնախարարը բացատրեց`դեռ 19 տարի առաջ, միկրոավտոբուսների համար մեծ դրույքաչափի սահմանումը պայմանավորված է եղել այն մտավախությամբ, որ նախապատվություն չտրվեր միկրոավտոբուսներով ուղեւորափոխադրումներին: Խոսրով Հարությունյանը նկատեց`բայց փաստ է, որ նախապատվությունը տրվեց միկրոավտոբուսներին: Ու խոստացավ`առաջինից երկրորդ ընթերցման ընթացքում կանդրադառնանք այս հարցին:
Նախագծի վերաբերյալ դիտողություններ, դիտարկումներ, հարցեր, կարծիքներ չկային: Խոսրով Հարությունյանը հիշեց իր դասախոսին. «Ասում էր`կամ ամեն ինչ հասկանալի է, կամ էլ`ոչինչ հասկանալի չէ»:
Նախագիծը դրական եզրակացություն ստացավ:
Նելլի ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ