Կոռուպցիոն դրսևորումներ կադրերի ընտրության հարցում
Ուսուցիչների և տնօրենների ընտրության արդար և արդյունավետ մեխանիզմներից մեծապես կախված է կրթական համակարգի զարգացումը։ Հայաստանում նախընտրելի են համարվում այն տնօրեններն և ուսուցիչները, ովքեր ավելի հարմարվող են ներկա իրավիճակին։ Մինչդեռ բարեփոխումների մեջ գտնվող երկրին առավելապես անհրաժեշտ են մարդիկ, ովքեր ցանկանում են և պատրաստ են փոխել ներկա վիճակը։
Կրթության կուսակցականացումը
Կուսակցականացումը բերում է նրան, որ համակարգում արմատավորվում է հարմարվողականությունը, հաճոյացումը, ինչն անհնար է դարձնում Հայաստանի կրթական փաստաթղթերում ամրագրված քննադատական, ստեղծագործական մտածողության ուսուցումը։ Կրթական համակարգը շատ ավելի լավ է գործում, երբ ուսուցիչները միմյանցից են կախված, ոչ թե՝ կուսակցական կամ կառավարական բյուրոկրատիայից։ Համակարգի կուսակցականացումը, վերև-ներքև համակարգը հանգեցրել են նրան, որ այսօր Հայաստանում չկան ուսուցիչների մասնագիտական միավորումներ։ Ուսուցիչներին միավորում է կուսակցական պատկանելությունը, ոչ թե մասնագիտական շահը։
Ակադեմիական էգոիզմի գերիշխանությունը
Ծրագրերն ու դասագրքերը պետք է նպաստեն երեխաների մտածողության զարգացմանը, ոչ թե լինեն տվյալ առարկայի մասին խորացված տեղեկության փոխանցում։ Հանրակրթության հիմնական խնդիրը երեխաների ընդունակությունների, կարողունակությունների զարգացումն է, ոչ թե որոշակի գիտությունների վերաբերյալ առավելագույն գիտելիքներ փոխանցելը։
Սերոբ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ
Հոդվածն ամբողջությամբ կարող եք կարդալ «168 ժամ» թերթի այսօրվա համարում