Facebook-ը փոխում է թրենդային թեմաները ցույց տալու քաղաքականությունը, որն արվում է կեղծ լուրերի տարածման դեմ պայքարի շրջանակում, հաղորդում է The Verge-ը:
Նշվում է, որ նախ, հրապարակումների կողքը կնշվի դրանց գլխագերը և աղբյուրը, ուստի առանց հղման վրա սեղմելու ընթերցողը հնարավորություն կունենա պատկերացում կազմել դրանց մասին: Բացի այդ, սոցցանցի ղեկավարությունը որոշել է, որ լրահոսում երևացող նորությունները այսուհետ չեն համապատասխանեցվի օգտատիրոջ հետաքրքրություններին:
Այսուհետ, տվյալ տարածաշրջանում բոլորը կտեսնեն նույն թեմաները: Ընկերությունից հստակեցրել են, որ նման քայլի են դիմում, որպեսզի «որևէ կարևոր թեմա չվրիպի» օգտատերերի աչքից:
Կարդացեք նաև
Պատրաստեց՝ Վիկտորյա ԱՆԴՐԵԱՍՅԱՆԸ