Վարչապետ Կարեն Կարապետյանն այսօր կայացած մամուլի ասուլիսում ամփոփել է ՀՀ կառավարության 100 օրվա գործունեությունը՝ ներկայացնելով ըստ ոլորտների կատարված աշխատանքները:
Ախտորոշվել են կրթության և գիտության ոլորտի հետևյալ խնդիրները՝
- նախադպրոցական կրթությունում ընդգրկվածության ցածր մակարդակ.
- հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների հանրային հաշվետվողականության բացակայություն.
- գործող ուսումնական հաստատությունների ֆինանսավորման համակարգը չի ապահովում արդյունավետ լուծումներ դրված խնդիրների համար.
- ուսումնական հաստատությունների ֆինանսավորման և առկա խնդիրների միջև անհամապատասխանություն.
- կրթության բովանդակությունը լիովին չի համապատասխանում հասարակության զարգացման արդյունքում ծառացող պահանջներին.
- գիտական ենթակառուցվածքների և գիտության զարգացման համար անհրաժեշտ արդի պահանջների միջև անհամապատասխանություն.
- ճարտարագիտական և կիրառական հետազոտությունների ընդհանուր ծավալը շատ փոքր է ֆինանսավորվող գիտական հետազոտություններում:
Արդյունքում՝
- կրթական ծրագրերի անբավարար մակարդակ և առկա պահանջների հետ անհամապատասխանություն.
- դասագրքերի բովանդակության չափանիշների և կազմման թերի մեթոդաբանություն.
- կրթական գործընթացում ինովացիոն, տեխնոլոգիական կրթական մեթոդների կիրառման փոքր ծավալներ.
- գյուղական դպրոցներում որակյալ ուսուցում ապահովելու համար առկա մանկավարժական և նյութատեխնիկական միջոցների անբավարարություն.
- ԲՈՒՀ-գիտահետազոտական կազմակերպություն-աշխատաշուկա ոչ բավարար համագործակցություն.
- միևնույն թեմատիկային (ոլորտին) վերաբերող, կրկնվող հետազոտություններ իրականացնող գիտահետազոտական կազմակերպությունների առկայություն։
Ինչ է արվել
Կարդացեք նաև
- Օրենսդրական նախաձեռնություններ – ՀՀ կառավարություն է ներկայացվել «Բարձրագույն կրթության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը:
- Ապահովվել է հանրակրթական հիմնարկների թափանցիկությունը – ստեղծվել է ՀՀ հանրակրթական դպրոցների էլեկտրոնային քարտեզ և տվյալների շտեմարան, որը հասանելի է համացանցում:
- Գյուղական համայնքներում կրթության որակի ապահովման նպատակով 40 գյուղական դպրոց փոխկապակցվել է առաջավոր փորձ ունեցող դպրոցների հետ, որոնք ստանձնել են տեսադասերի իրականացման և մեթոդական օժանդակության պարտավորությունը: Փորձնական կարգով իրականացվել են հեռադասեր գյուղական դպրոցների համար։
- Ավարտվել են նոր կրթակարգի նախնական նախագծի ստեղծման աշխատանքները – Ներկայացվել է հանրակրթական դպրոցներում ֆինանսական և տնտեսագիտական կրթության ներդրման ժամանակացույցը:
- Բեռնաթափվել է ավարտական դասարանի ծրագիրը – Շրջանավարտները հնարավորություն են ստացել առաջին կիսամյակի ավարտին հանձնել քննությունները և կենտրոնանալ ընտրված առարկաների վրա:
- Ներդրվել է նոր կրթական ծրագիր ավագ դպրոցում – Մեկնարկել է միջազգայնորեն ճանաչված հայալեզու «Արարատյան բակալավրիատ» կրթական ծրագրի ներդրումն ավագ դպրոցի բաղադրիչ ունեցող մարզային պետական կրթական հաստատություններում:
- Օպտիմալացվել է նախարարության աշխատակազմը – Կրթության և գիտության նախարարության աշխատակազմի օպտիմալացման արդյունքում կրճատվել է 66 հաստիք և 2017 թ. պետական բյուջեում տնտեսումը կկազմի մոտ 141 միլիոն դրամ։
ՀՀ կառավարություն