Ամանորի նախաշեմին գնաճը դարձյալ թակեց մեր դուռը: Չի բացառվում, սակայն, որ սկիզբ առած թանկացումներն այս դեպքում այնքան էլ առնչություն չունենան նախատոնական ավանդական աժիոտաժի հետ:
Քանզի, եթե հետեւենք Կենտրոնական բանկի դրամավարկային քաղաքականության վերջին ամիսների ուղեգծին, ապա կտեսնենք, որ այն նպատակաուղղված է եղել բացառապես տնտեսական ակտիվության խթանմանը եւ գնաճի խրախուսմանը` հընթացս ապահովելով դրամի սահուն արժեզրկում:
Ու թեեւ տնտեսական ակտիվությունը վերջին ամսում էլ ավելի նահանջեց, սակայն, արի ու տես, գնաճը հեշտությամբ խթանվեց: Սա տիպիկ հայկական տնտեսության օրինաչափություն է:
Ազգային վիճակագրական ծառայությունն արդեն հրապարակել է նոյեմբեր ամսվա սպառողական գների ինդեքսը (ՍԳԻ), ըստ որի` նոյեմբերին, հոկտեմբերի համեմատ, պարենային 8 ապրանքախմբերում գներն աճել են՝ այսպիսով ապահովելով պարենային ապրանքների 2,8 % գնաճ: Այն հիմնականում պայմանավորված է բանջարեղենի եւ կարտոֆիլի ապրանքախմբի 28,5 % աճով, բայց` ոչ միայն:
Կարդացեք նաև
Հոկտեմբերին, նոյեմբերի համեմատ, թանկացումներ գրանցվել են պարենային 13 ապրանքախմբերից 8-ում, այդ թվում` մրգի ապրանքախմբում` 2,1 %-ով (իսկ նախորդ տարվա նոյեմբերի համեմատ`13,9 %-ով), կաթնամթերքի` 1,6 %-ով, ձկնամթերքի` 1,4 %-ով, կենդանական եւ բուսական յուղերի` 1,3 %-ով, իսկ շաքարավազի գինն աճել է եւս 1,9 %-ով:
Թամարա ՂԱԼԵՉՅԱՆ
Հոդվածն ամբողջությամբ՝ «Հրապարակ» օրաթերթի այսօրվա համարում