Լրահոս
Օրվա լրահոսը

«Լսի՛, դու չես որոշում խանգարեմ, թե չէ». Վարդան Այվազյանն ու Արամ Մանուկյանը վիճեցին ԱԺ-ում

Նոյեմբեր 07,2016 13:13

Այսօր ԱԺ տնտեսական եւ ֆինանսավարկային եւ բյուջետային հարցերի հանձնաժողովների համատեղ նիստում տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության 2017-ի բյուջեի նախագծի քննարկման ժամանակ ՀԱԿ խմբակցության քարտուղար Արամ Մանուկյանի եւ Վարդան Այվազյանի միջեւ «տղայական ռազբորկա» եղավ:

Արամ Մանուկյանը Հյուսի-Հարավ մայրուղու կառուցման մասին հարց ուղղեց նախարար Վահան Մարտիրոսյանին: Նա ասաց, որ Երեւան-Աշտարակ, Երեւան-Արտաշատ ճանապարհահատվածներում կամուրջներ են գործարկել, հետո փակել եւ այդ պատճառով եղել են մահվան ելքով ավտովթարներ:

Նախարարը պատասխանեց. «Իհարկե, եղել են թերացումներ, որեւէ մեկը չի ժխտում, բայց որ ասում եք՝ ճանապարհը վնասվել է, ճանապարհը վնասված չի: Ինչ վերաբերում է ճանապարհի բացմանը եւ փակմանը, 2017-ի վերջին է նախատեսվում, բայց քննարկումներ արեցինք, որ ընդհանուր ամբողջ ճանապարհը երեւի կբացվի մինչեւ մայիսը, կամուրջները կվերանորոգեն վերեւից, արդեն չի խանգարի երթեւեկությանը»:

aram_manukyan

Մահվան ելքով վթարների հետ կապված նախարարն ասաց, որ հետաքննություն է գնում, սպասենք արդյունքներին, մինչ այդ չենք կարող ասել, որ այդ ճանապարհի պատճառով է եղել վթարը, կարող է խմած է եղել: Արամ Մանուկյանն արձագանքեց, որ հարվածից է եղել, բախվել է ճանապարհին՝ Վարդան Այվազյանը սկսեց միջամտել, թե՝ արդեն ճանապարհային երթեւեկությանն անցար, թեմայի մեջ խոսիր: «Հանգիստ»,- ասաց Արամ Մանուկյանը՝ Վարդան Այվազյանին:

Վերջինս էլ հանգստանալու փոխարեն բորբոքվեց, թե հանձնաժողովի նախագահը ինքն է, ինքն է նիստին հետեւում. «Ես հանգիստ եմ, դո՛ւ հանգստացի»:

Արամ Մանուկյանն էլ նրան նետեց՝ հանգիստ եք, ուրեմն մի՛ արձագանքի: Վարդան Այվազյանը ձայնը բարձրացրեց՝ «Ոնց որ կռիվ ման գաս»: Արամ Մանուկյանը հորդորեց իրեն չխանգարել, թողնել հարցը տա: Վարդան Այվազյանն էլ պնդեց, որ միայն բյուջեի վերաբերյալ խոսի. «Լսի՛, դու չես որոշում խանգարեմ, թե չէ: Ես քո համար խանգարող չեմ նստած ստեղ: Դու բյուջեի վերաբերյալ հարցդ տուր»:

Արամ Մանուկյանը նախարարին դիմեց՝ ասելով, որ ճանապարհի միջոցները մսխվում են, կրկնակի ծախս է եղել նույն հատվածի վրա: Նա հարցրեց՝ ե՞րբ է Հուսիս-Հարավի կառուցումն ավարտվելու եւ վարկային ներդրումներ դեռեւս լինելո՞ւ է պետական պարտքը ավելանալո՞ւ է:

Նախարարը պատասխանեց, որ մասնավոր ներդրողների հետ են քննարկում՝ փորձելով վարկային բեռը թեթեւացնել. «Իհարկե, եթե կառուցվի, լինելու է, բայց արդյունավետությունը գնահատելուց հետո տեսնենք որ հատվածներն են ավելի շուտ անելու»:

miqael_melqumyan_3

ԲՀԿ պատգամավոր Միքայել Մելքումյանն էլ դժգոհեց բաց երկնքի քաղաքականությունից, նաեւ՝ Հարավկովկասյան երկաթուղի ընկերությանը սուբսիդավորելուց. «Էդ ի՞նչ սուբսիդիա եք տալիս, ինքը պիտի ներդրումներ անի, մի բան էլ սուբսիդիա՞ եք տալիս: Այդ հարցը պետք է լուծեք»:

Վարդան Այվազյանը նույնպես միացավ Մելքումյանի դժգոհությանը. «Հասկանալի է կոնցեսիոն պայմանագիր ունեն, բայց մի՞թե նախարարությունը չունի վերահսկողական մեխանիզմներ, չէ՞ որ կարելի է չհասնել աբսուրդի, ինչի՞ պիտի երկաթգիծը այդպես լինի, Փոթիից մինչեւ Այրում ավելի էժան արժի, քան Այրումից մինչեւ Երեւան: Ամենաթանկ տեղափոխման գինն է»: Հարցն ուղելուց հետո Վարդան Այվազյանը, կանխագուշակելով նախարարի պատասխանը, նրան հուշեց. «Կուզեք պատասխանեք, կուզեք՝ մի պատասխանեք, ասեք, որ ձեռնամուխ կլինենք,՝ էդքանը»:

Հռիփսիմե ՋԵԲԵՋՅԱՆ

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (1)

Պատասխանել

  1. Artur says:

    Այս պարոնի տեղը (ՎԱ) վաղուց ՔՀն պետք է լիներ:

Պատասխանել

Օրացույց
Նոյեմբեր 2016
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Հոկ   Դեկ »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930