Լրահոս
ՄԻՊ-ն էլ տեղյա՞կ չէ
Օրվա լրահոսը

Հրաժարվելով բիզնես տրամաբանությունից

Նոյեմբեր 03,2016 10:05

Եվ այսպես, շուտով արագաչափերի տուգանքները եւ կարմիր գծերի վարձերն այլեւս «չեն գնա մասնավորի գրպանը», ինչպես որ սիրում են բողոքել մեր համաքաղաքացիները: Օրինախախտ վարորդները սովորաբար այդ փաստարկն էին բերում` մենք «պատրաստ ենք վճարել, բայց իմանանք, որ դա գնում է պետության բյուջե»: Չգիտեմ՝ դա իրո՞ք կսփոփի բողոքողներին, բայց ինձ թվում է` խնդիրն ավելի խորն է: Եվ քանի որ արագաչափերի հարցում իմ եւ հայ ժողովրդի վարորդական հանրության տեսակետը տրամագծորեն տարբեր է, բերեմ կարմիր գծերի օրինակը:

Շարունակելով նախագահի երեկվա խորհրդակցության ժամանակ արտահայտած միտքը՝ կարող ենք ասել, որ կարմիր գծերը նույնպես չպիտի լինեն փող աշխատելու միջոց: Նպատակը պետք է լինի քաղաքի կենտրոնի բեռնաթափումը, խցանումներից խուսափումը:

Մինչ այս պահը «Փարքինգ սիթին» առաջնորդվում էր այլ` ցանկացած տնտեսվարողի համար միանգամայն հասկանալի տրամաբանությամբ` գտնել, թե որտեղ է ապրանքն ամենաշատը սպառվում եւ հնարավորինս մեծ քանակությամբ վաճառել այն: Այսինքն` եթե, ենթադրենք, Պուշկինի փողոցում մեքենաների կայանման պահանջարկ կա, ապա եկեք այնտեղ երկու կողմից էլ կարմիր գծեր քաշենք, որպեսզի դրանից եկամուտ քաղենք: Այդպիսով, մայրաքաղաքի կենտրոնը ոչ թե բեռնաթափվում է, այլ խցանվում` միայն մի շարքով անցնելու տեղ է մնում: Իսկ գուցե Պուշկինի փողոցում ընդհանրապես պետք է արգելել մեքենաների կանգառը:

Մի խոսքով՝ պետք է փոխել կարմիր գծերի «գաղափարախոսությունը»: Բիզնեսմենը դա չի կարող անել` նրա նպատակներն այլ են, դա պետք է անի պետությունը, տվյալ դեպքում` քաղաքապետարանը: Վերջինիս պարտականությունների մեջ է մտնում ոչ միայն կենտրոնի բեռնաթափումը, այլեւ մտածելը, թե ինչպես կազմակերպել վճարովի կայանատեղիները քաղաքացիների համար հնարավորինս հարմար եղանակով: Արդեն հիշատակած խորհրդակցության ժամանակ ԴԱՀԿ պետը խոսում էր sms-ների եւ սմարթֆոնների մեջ համապատասխան ծրագիր ներբեռնելու մասին: Տեղեկացնեմ մեր պաշտոնյաներին, որ Հայաստանում հազարավոր քաղաքացիներ կան, որոնք երբեք sms չեն ստացել եւ չեն ուղարկել, եւ Հայաստանի բնակչության մոտավորապես կեսը չգիտի, թե ինչ է նշանակում ներբեռնել, իսկ եթե գիտի էլ, ոչ մի հավես չի ունենա դա անել: Էլ չասած, որ, մեղմ ասած, ոչ բոլոր հայաստանցիների մոտ սմարթֆոններ կան: Այնպես որ՝ քաղաքապետարանը պետք է մտածի կայանելու համար վճարումներ կատարելու ավելի պարզ ձեւերի մասին:

Իհարկե, քաղաքապետարանը կամ ոստիկանությունը նույնպես կարող են առաջնորդվել բիզնես տրամաբանությամբ եւ փորձել կարմիր գծերի կամ արագաչափերի միջոցով ոչ թե երթեւեկությունը կարգավորել, այլ փող աշխատել: Դրա դեմ կարելի է պայքարել միայն հասարակական վերահսկողությամբ: Իդեալական կլինի, որ այդ պետական մարմինները հաշվետվություն տան քաղաքացիներին, թե հասարակության համար ընկալելի եւ օգտակար ո՛ր միջոցառումների վրա են նրանք ծախսում տուգանքներից եւ կարմիր գծերի համար վճարումներից հավաքված գումարները:

 

ԱՐԱՄ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (2)

Պատասխանել

  1. Ruben says:

    Երևանցիների օրինականացված թալանը իրագործող «Փարկինգ սիթի սերվիս»- ը ի՞նչ գնով է գնելու Երևանը (պետությունը):
    Գեղցի-կոմունիստ խաչագողերի դարաշրջան…

  2. Լավատես says:

    Ցանկացած հասարակություն՝ լինի դա մարդկանց թե մրջյունների, որպես կենդանի համակարգ լինում են առողջ կամ հիվանդ, հասարակագիտությունը՝ դա պետք է լինի հասարակական հիվանդությունների ուսումնասիրման, կանխարգելման ու բժշկման գիտություն։ Հասարակագիտության գլխավոր ճյուղերից մեկը պետք է լինի մակաբուծաբանությունը, քանի որ մակաբույծները հասարակական լուրջ հիվանդությունների պատճառ են հանդիսանում։ Երբ հասարակությունը ի վիճակի չի դիմադրել այդ մակաբույծներին, հասարակությունը հետադիմում է ու ոչնչանում, բայց եթե այդ մակաբույծների ազդեցությունը ինչ որ տոկոսից ցածր է, հասարակությունը դրանց հանդեպ բարձր դիմադրողականություն է ձեռք բերում։ Կարճ ասած, մեզ պետք են հասարակական բժիշկներ՝ հասարակագետներ։

Պատասխանել

Օրացույց
Նոյեմբեր 2016
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Հոկ   Դեկ »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930