Լրահոս
ՄԻՊ-ն էլ տեղյա՞կ չէ
Օրվա լրահոսը

ՀԷՑ-ի տնօրեն. «Հայաստանի էլեկտրացանցի պատճառով այլեւս, երբեք առաջարկով չի բարձրանալու սակագինը» (Տեսանյութ)

Սեպտեմբեր 14,2016 17:08

Հարցին ի պատասխան, թե ատոմակայանի կանգ առնելն ի՞նչ ազդեցություն կունենա սակագնի վրա, Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր (ՀԷՑ) ընկերության գլխավոր տնօրեն Կարեն Հարությունյանն ասաց, որ չի կարող պատասխանել, քանի որ ՀԷՑ-ը սակագինը կարգավորող մարմինը չէ. «Հայաստանի էլեկտրական ցանցերն ունի իրեն տրված լիցենզիայի պայմաններ, որում նշված են այն մոտեցումները, որոնք որ պիտի համարվեն նորմատիվային յուրաքանչյուր տարվա սակագնային մարժային որոշման համար: Ընկերությունն առաջարկություն է ներկայացնում մարժայի վերաբերյալ, ոչ թե` սակագնի: Սակագինը մեր քննարկման թեման չի: Ես ուզում եմ հավաստիացնել, որ Հայաստանի էլեկտրացանցի պատճառով այլեւս, երբեք առաջարկով չի բարձրանալու սակագինը»:
Մանրամասները՝ դիտեք տեսանյութում

Ինչ վերաբերում է Վրաստան-Հայաստան-Իրան էլեկտրաէներգետիկ միջանցքին, որը նախատեսված է առաջիկա ծրագրերով, ապա պարոն Հարությունյանն ասաց, որ այն Հայաստանի էներգահամակարգի համար բերելու է շատ դրական արդյունքների. «Մեր ընկերության համար ամենամեծ արդյունքը հուսալիության բարձրացումն է: Բոլոր մասնագետները գիտեն, համակարգը ինչքան մեծ եղավ, այնքան կլինի ապահով: Եվ այդ առումով, հուսալիությունը կբարձրանա անգամներ: Մենք ներգրավված կլինենք տարածաշրջանային շուկայում»:

Ընկերության ղեկավարն ասաց, որ առաջիկա 50 տարիների ընթացքում կներդնեն 100 միլիարդ դրամ:

Այն հարցին էլ, թե ՀԷՑ-ը մտադի՞ր է գնել Լեռնային Ղարաբաղի էլեկտրական ցանցերը, ինչպես որ շրջանառվում է մամուլում, պարոն Հարությունյանն ասաց, որ նման մտադրություն չկա եւ որ այն ՀԷՑ-ի գործառույթը չէ:

hec-2

Այսօրվանից «Տաշիր Սթրիթ» առեւտրի կենտրոնում կգործի հաճախորդների սպասարկման կենտրոն, որտեղ քաղաքացիները կարող են դիմել իրենց հուզող հարցերով: Կենտրոնը, որի հանդիսավոր բացումն այսօր էր, կգործի առավոտյան 10-ից 10-ը: ՀԷՑ-ը սպառողների համար նաեւ ուղեցույցեր է հրապարակել: Ընկերության գլխավոր տնօրենն ասաց, որ եթե սպառողի հարցին հնարավոր չլինի տեղում պատասխանել, ապա, ուսումնասիրելուց հետո պատասխանը կհայտնեն հաճախորդին հարմար տարբերակով` կամ գրասենյակ հրավիրելով, կամ զանգի միջոցով կամ` էլեկտրոնային տարբերակով, այսինքն` ինչպես որ կցանկանա քաղաքացին:

sparoxi_uxecuyc

Ժամանակի ընթացքում սպասարկման այսպիսի կենտրոններ լինելու են բոլոր քաղաքներում: Առաջիկայում էլ մայրաքաղաքի մյուս վարչական շրջաններում են բացվելու: Երկրորդ կենտրոնը արդեն կգործի «Տաշիր» առեւտրի կենտրոնում:

hec-3

Ինչպես նշեց Կարեն Հարությունյանը, սպասարկման կենտրոններում հաճախորդները կծանոթանան Էլեկտրական ցանցին միանալու պայմաններին, կկնքեն պայմանագրեր, էլեկտրաէներգիայի հետ կապված անհամաձայնություններ եւ այլ բողոքներ կքննարկեն: ՀԷՑ-ին վերաբերող հարցերով իրավաբանական օգնություն կստանան, կունենան նաեւ վճարում կատարելու հնարավորություն` տերմինալների եւ բանկոմատների միջոցով:

Սպասարկման կենտրոնն առաջին բողոքը ստացավ:

Ընկերության առաջիկա ծրագրերի, ներդրումների եւ այլնի մասին առավել մանրամասն կարդացեք տպագիր «Առավոտի» վաղվա համարում:

Լուսինե ԲՈՒԴԱՂՅԱՆ

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (0)

Պատասխանել

Օրացույց
Սեպտեմբեր 2016
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Օգո   Հոկ »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930