Փետրվարի 6-ին «Կոնգրես» հյուրանոցում կայացավ ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների վարկանիշավորման 2015 թվականի արդյունքների ամփոփումը: ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանը նշեց, որ թերությունների հետ դպրոցները մենակ չեն մնա, նախարարությունը հատկապես բովանդակային աջակցություն ցույց կտա «հետ» մնացածներին: Նաեւ հավելեց, որ վարկանիշավորման հիմնական ցուցանիշները չափելի են եւ սուբյեկտիվությունը նվազագույնի է հասցված: «Նպատակը չեմպիոնին հայտնաբերելը չէ, իրականում խնդիրը դրված է դիագնոստիկայի եւ բացահայտման մեջ»,-նշեց նախարարը:
Նա ուրախությամբ փաստեց, որ բացի մայրաքաղաքային դպրոցներից, առաջատարների թվում իրենց տեղն են գտել մարզային դպրոցները, դրանք Շիրակ, Սյունիքի, Լոռի մարզերից են:
Հիմք ընդունելով ՀՀ հանրակրթական համակարգի կառուցվածքը և համակազմի 2014-2015 ուստարվա վիճակագրական տվյալները` դպրոցները բաժանվել խմբերի են հետևյալ չափանիշներով` ա/ ըստ կազմակերպաիրավական ձևի և ենթակայության` պետական և ոչ պետական, բ/ ըստ աշխարհագրական դիրքի կամ տեղակայման` քաղաքային և գյուղական, գ/ըստ կրթական ծրագրերի աստիճանի (տիպի)` տարրական, հիմնական, միջնակարգ և ավագ, վարժարան, դ/ ըստ սովորողների թվի – մեծ, միջին և փոքր:
Ինչ վերաբերում է պետական տարրական եւ ոչ պետական հիմնական դպրոցներին. վարկանիշավորում չի կատարվել՝ դրանց սակավաթվության պատճառով:
Վարկանիշավորման համակարգի 2015 թ. արդյունքները ներկայացված են արդեն գործող՝ https://schoolrate.armedu.am ինտերնետային կայքում:
Կարդացեք նաև
Քաղաքայի մեծ եւ միջին հիմնական դպրոցների առաջին եռյակում Մխիթար Սեբաստացին է, Գյումրի Բայրոնի անվան թիվ 20 դպրոցը, Միսաք Մանուշյանի անվան թիվ 48-ը:
Քաղաքային մեծ եւ միջին միջնակարգ դպրոցների եռյակում Գորիսի Բակունցի անվան 1, Վանաձորի Խլղաթյանի անվան 18, Մարալիկի 1 դպրոցներն են:
Վարկանիշավորումն իրականացրել է Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը: Նախարարը ԿՏԱԿ տնօրենին առաջարկեց կատարելագործել մեթոդաբանությունը եւ հետեւել մամուլի հրապարակումներին:
Գոհար ՀԱԿՈԲՅԱՆ