Այսօր Հայաստանում որեւէ տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական անսարքությունը հնարավոր չէ բացառել՝ անգամ տեխզննության կտրոնի առկայության դեպքում, քանի որ, ինչպես հայտնի է, վերջին տարիներին արված «բարեփոխման» արդյունքում վարորդները հնարավորություն ունեն խուսափել իրական տեխզննությունից։ Էլ չասած՝ հանրային ուղեւորափոխադրումներ իրականացնող ընկերությունների մեքենաների մասին, որոնց տեխնիկական վիճակը ֆորմալ կերպով ստուգվում է միայն երթուղու մրցույթի ժամանակ, ինչից հետո գծատերերը շատ հանգիստ կերպով կարողանում են գիծը շահագործել նաեւ հնամաշ մեքենաներով։
Ասել է թե՝ որեւէ երթուղու մեքենաների սարքինության աստիճանը մեծ հաշվով թողնված է այդ ընկերության սեփականատիրոջ բարեխղճությանը։
Եվ պատահական չէ, որ երեկվա այս ողբերգական վթարից հետո ՀՀ տրանսպորտի եւ կապի փոխնախարար Արամ Արսենյանը չի կարողացել հստակ պատասխանել «Ազատության» հարցին՝ արդյոք նախարարությունը լիազորված է ծառայողական քննություն նշանակել։
Այս պահին, իհարկե, առաջնայինը վթարից տուժած մեր հայրենակիցներին եւ նրանց հարազատներին ցուցաբերվելիք աջակցությունն է՝ ինչպես բարոյական, այնպես էլ նյութական։ Առայժմ ո՛չ «Քինգ Դելյուքսի» ղեկավարը, ո՛չ էլ պետական մարմիններն այդ ուղղությամբ որեւէ քայլ չեն կատարել, եւ նաեւ այս հարցում հանրությունը պետք է հետամուտ լինի։ Սակայն շատ կարեւոր է այն, որ, ի վերջո, գործուն քայլեր արվեն առկա համակարգային ամենաթողության այս վիճակը շտկելու ուղղությամբ:
Կարդացեք նաև
Հոդվածն ամբողջությամբ կարող եք կարդալ «Ժողովուրդ» թերթի այսօրվա համարում