Այսօր տեղի ունեցավ ԱՊՀ երկրների երկաթուղային տրանսպորտի խորհրդի երկաթուղային տրանսպորտում անվտանգության հարցերով հանձնաժողովի հերթական նիստը, որին մասնակցում էին ԱՊՀ անդամ գրեթե բոլոր երկրների ներկայացուցիչները:
«Հարավ-կովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի անվտանգության գծով գլխավոր տնօրենի տեղակալ Լևոն Հակոբյանը լրագրողների հետ զրույցում նշեց, որ վագոնների մաշվածության, ինչ-որ մասեր հնացած լինելու պատճառով լինում են դեպքեր, երբ մի հանրապետությունից մյուսը բեռ տեղափոխելու ժամանակ տեղի են ունենում պատահարներ, որի համար չեն կարողանում պատասխանատուների գտնել:
«Մենք հիմա քննարկում են անկախ փորձագետների խումբ ստեղծելու հարցը, որպեսզի նմանատիպ իրավիճակներում նրանց միջոցով կարողանանք հարցը կարգավորել»,-ասաց նա:
Անդրադառնալով կոնկրետ Հայաստանի երկաթուղու անվտանգությանը` Լևոն Հակոբյանը նշեց. «Մեր երկաթուղու անվտանգությունն այսօր բարձր մակարդակի վրա է գտնվում. չենք կարող այն համեմատել 2008թ-ին ունեցած իրավիճակի հետ: Այդ ժամանակ կարելի է ասել, որ անվտանգություն գրեթե չկար, բայց այսօր պատկերը բոլորովին այլ է : «Հարավ-կովկասյան երկաթուղին» այսօր իր առաջընթացը պետք է ցույց տա»: Նա այս համատեքստում հիշեցրեց, որ 2008թ-ին վագոնների գծային անկումների 450-ից ավել դեպք է գրանցվել, իսկ այս տարի արդեն նման դեպքեր ընդհանրապես չկան:
Մանրամասն՝ կարդացեք այստեղ