ԽՍՀՄ մշակույթի նախարար Եկատերինա Ֆուրցեւան, որը պաշտոնավարել է 1960-74 թթ., զանգահարել էր «Գոսկոնցերտի» տնօրենին եւ խնդրել դստեր համար «Բիթլզ»-ի երկու տոմս։ Երբ տնօրենից նախարարը լսել է, թե՝ «Բիթլզ» քառյակի համերգը նույնիսկ առաջիկայում ծրագրված չէ, տիկին Ֆուրցեւան տարակուսանք է հայտնել. «Իսկ ողջ Մոսկվան այդ ի՞նչ հայտագրերով է ողողված»։ Պարզվել է, որ շշուկներ են տարածվել, թե հյուրախաղերով Մոսկվա են ժամանել հայկական բիթլները։ Թե հայաստանյան ո՞ր խմբին էր վերաբերում այդ աժիոտաժը, դժվարացան կոնկրետ պատասխան տալ, միայն նշեցին, թե այդ տարիներին «Կռունկ» եւ «Երազողները» վոկալ-գործիքային անսամբլների հյուրախաղերով զբաղվում էր Շիրխան Ռաֆոն։ Բնականաբար, խոսքը վերաբերում էր այդ անսամբլներից մեկին։
«Առավոտը» ծանոթացավ հայաստանյան իրականությունում առաջին անգամ աշնանը «Անտարեսի» կողմից հրատարակվող «Բիթլզ» գիրք-ալբոմի ազդ-օրինակին։ Այն հրաշալի քառյակի պատմությունն է՝ սկսած Լիվերպուլի փողոցներից, երբ խմբի անդամները դեռ սկսնակ երաժիշտներ էին, մինչեւ բազմահազար հանդիսատեսով համերգներն ամբողջ աշխարհով մեկ եւ կատարելության նրանց որոնումները։
Բիթլները Ելիզաբեթ II թագուհու կողմից արժանացել են բրիտանական կայսրության մեդալների, նրանց ձայնագրությունները վաճառվել են միլիոնավոր տպաքանակով:
1960թ. «Բիթլզ» ռոք խմբի երաժիշտները՝ Ջոն Լենոնը, Փոլ Մաքարթնին, Ջորջ Հարրիսոնը եւ Ռինգո Սթարը, իրենց յուրահատուկ ձեռագրով հեղափոխեցին աշխարհը: Խումբը զգալի ազդեցություն է ունեցել ռոք երաժշտության վրա եւ մասնագետների կողմից ճանաչվել է որպես 20-րդ դարի ամենահաջող խումբը՝ ինչպես ստեղծագործական, այնպես էլ կոմերցիոն առումով։ Խումբը համաշխարհային ճանաչում ստացավ 1963թ.՝ «Please Please Me/Ask Me Why» սինգլի թողարկումից հետո եւ իր ստեղծարարությամբ սկիզբ դրեց գլոբալ մի երեւույթի՝ «բիթլմանյա» անունով։
ՍԱՄՎԵԼ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ
«Առավոտ» օրաթերթ
25.08..2015