Տարիներ շարունակ ՀՀ-ի ավիաշուկայում առկա բոլոր խնդիրները կապվում էին ազգային փոխադրողի՝ «Արմավիայի» վատ կառավարման հետ։ Եվ երբ ահռելի գերշահույթներ ստացող այդ ընկերությունը, այնուամենայնիվ որոշվեց սնանկ ճանաչել եւ անցնել «բաց երկնքի» քաղաքականության, իշխանությունները ոգեւորված հայտարարում էին, թե այդ «կարեորագույն բարեփոխման» արդյունքում Հայաստանում ավիատոմսերի գները շեշտակի էժանանալու են։ Նման բան, սակայն, տեղի չունեցավ։ Փոխարենը շեշտակի ընկավ հայկական ավիաշուկա մուտք գործած ընկերությունների առաջարկած ծառայությունների որակը։ Եվ եթե նախկինում մենք ունեինք թանկ, բայց քիչ թե շատ տանելի որակի ավիասպասարկում, ապա այսօր ունենք ոչ միայն գերթանկ, այլեւ անորակ սպասարկում՝ սկսած օդանավերի հարմարավետությունից, ավարտած դրանցում պարբերաբար բնույթ կրող «Լեզվի մասին ՀՀ օրենքի» խախտումներից։
Իսկ բազմաթիվ չվերթներում ուղեւորներին մատուցվող սնունդը վճարովի դարձնելու նորամուծության մասին էլ չենք խոսում, ինչը գուցե կարող էր ընդունելի լինել, եթե դրա արդյունքում ավիատոմսերի գները կոնկրետ սնունդ չցանկացող ուղեւորների համար ավելի էժան լինեին։ Դա, սակայն, այդպես չէ։ Միով բանիվ ՀՀ-ի ավիածառայությունների ոլորտը հիմնովին բարեփոխելու կարիք կա, եւ լավ կլինի, որ ՀՀ իշխանություններն արագ զբաղվեն այդ հարցով, քանի դեռ ուկրաինական ավիաշուկայի բարեփոխմամբ զբաղվող Օդեսայի նահանգապետ Միխայիլ Սահակաշվիլին հերթական անգամ ցույց չի տվել, որ որեւէ ոլորտ բարեփոխելու համար բավարար է ընդամենը մեկ չկոռումպացված պաշտոնյայի քաղաքական կամքը։
Հոդվածն ամբողջությամբ կարող եք կարդալ «Ժողովուրդ» թերթի այսօրվա համարում