«Երեւանյան կոլեկցիոներների ընտրությունը 2՝ Ռուբեն Անգալադյան. նամակներ ափսի մեջ» ցուցահանդեսի առթիվ լույս է տեսել կատալոգ, որը ներկայացնում է գեղարվեստական ափսեների ընտրանի:
Նախաձեռնողը եւ իրականացնողը Գասֆէսճեան արվեստի կենտրոնն է:
Կարդացեք նաև
Արվեստի կենտրոնի տնօրենի գործադիր տնօրենի պաշտոնակատար Վահագն Մարաբյանն իր երախտիքի խոսքում անդրադարձել էր երեք տարի առաջ Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոնում սկիզբ դրված բացառիկ ցուցահանդեսային ծրագրին:
«Անցյալ տարվա հոկտեմբերի 8-ին իրենց մոտ ցուցադրված գրող, փիլիսոփա, էթնո-քաղաքագետ Ռուբեն Անգալադյանի ափսեների ընտրանու ցուցադրումից հետո նա գրել է. «ՙՑուցադրության շրջանակներում ներկայացված ինքնատիպ ստեղծագործություններն արտացոլում են կոլեկցիոների արվեստային նախասիրությունները:
«Նամակներ ափսեի մեջ» ցուցադրությունը մատնանշում է Ռուբեն Անգալադյան մտավորականի վառ անհատականությունը, նրա ազդեցությունը մշակութային նոր իրականություններիկ ստեղծման գործում»:
Արվեստագիտության թեկնածու Արմեն Եսայանցի գնահատականն այսպիսին էր. Քանդակագործ Արա Շիրազի կերտած ափսեն կոչվում էր «ՙՆամակ Ռուբենին», որն արտացոլում է հավաքածուի գրեթե բոլոր ափսեների ընդհանուր գաղափարը, դրանք որոշակի պատմություն-նամակներ են, բարեմաղթանքներ կոլեկցիոներին»:
Ա.Եսաայանցն նշում է. «Չնայած ափսեների, սկուտեղների գեղարվեստական ձեւավորման ավանդույթի տարածմանն աշխարհով մեկ, հայ կերպարվեստի էջերում այս մշակույթը հազվագյուտ երեւույթ է»:
Ռուբեն Անգալադյանի ափեսեների հավաքածուն սկզբնավորվել է 1967-ին, Լենինգրադում:
Այդ ժամանակ, ճանաչված արվեստագետը քսան տարեկան է եղել:
Երբ Ռոբերտ Էլիբեկյանից տասներկու տարի առաջ նվիր է ստացել նկարազարդի ափսե, ինչպես ինքն է ասում, այդ ժամանակ էլ նկատել է, որ հայկական մշակույթում բացակայում է կիրառական արվեստի այս դասական տեսակը:
Ռ.Մ.