«Սպառողների ասոցիացիա» հ/կ նախագահ Արմեն Պողոսյանը, այսօր «Հենարան» ակումբում անդրադառնալով մարտի ության թանկացումներին, նշեց, որ ամեն տարի կանանց տոնին ընդառաջ ծաղիկները թանկանում են երկուսից երեք անգամ։ Թանկանում են թե‘ ներկրված, թե‘ տեղական ծաղիկները։
Այս թանկացումները պայմանավորվում է այն հանգամանքով որ Հայաստանում չկա շուկայական տրամաբանություն։
«Արտասահմանում, եթե շատ է վաճառվում, գները իջեցնում են, իսկ մեզ մոտ ասիական տրամաբանություն է»,- վստահեցնում է սոցիոլոգ Ահարոն Ադիբեկյանը։ Ըստ նրա՝ Հայաստանում զարգացած չէ մարքեթինգային քաղաքականությունը։
Ահարոն Ադիբեկյանի խոսքով՝ արտագաղթի պատճառով ծաղիկների վաճառքի որակը եւ քանակը կտրուկ իջնում է, խանութները փակվում են եւ հետեւաբար այս հանգամանքները անդրադառնում են գնի բարձացման վրա։
Կարդացեք նաև
Ամեն դեպքում, պրն Ադիբեկյանը վստահեցնում է, որ կարեւորը նվերը չէ, կարեւորն ուշադրությունն է։ Առավոտյան անկողնում սուրճ բերելը, ամանները լվանալը ավելի թանկ նվերներ են, քան օծանելիքը եւ ծաղիկները։
Էլյա ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ