«Իրան-Հայաստան երկաթգծի կառուցմանն այսօր խոչընդոտում է նախեւառաջ հայկական երկաթուղու կոնցեսիոները»,-Aravot.am-ի հետ զրույցում այսպիսի կարծիք հայտնեց տնտեսագետ Աշոտ Եղիազարյանը մեկնաբանելով կառավարության` Հարավային երկաթուղու վերաբերյալ երեկվա որոշումը: Տրանսպորտի եւ կապի նախարար Գագիկ Բեգլարյանը կառավարության նիստում վարչապետին հայտնել էր, որ երկու ամսով հետաձգվում է Հայաստանի Հարավային երկաթուղու (Իրան-Հայաստան երկաթուղի) կառուցման համար անհրաժեշտ միջոցառումների ցանկի եւ Կոնցեսիոն պայմանագրում փոփոխություններ կատարելու մասին համապատասխան իրավական ակտերի ընդունման ժամկետները: Գագիկ Բեգլարյանը երկաթուղու կառուցման հետաձգումը պայմանավորել էր կոնցեսիոների կողմից որոշ հարցերի շուրջ բացասական դիրքորոշում ունենալով:
Մեր այն հարցին, թե որոշ քաղաքական գործիչներ համոզմունք են հայտնում, որ Իրան-Հայաստան երկաթուղին երբեք էլ չի կառուցվելու եւ որ իրականում երկաթգծի կառուցումը «միֆ» է, Աշոտ Եղիազարյանը վստահեցրեց, որ այն ոչ ձեռնտու նախագիծ է հենց «Հարավկովկասյան երկաթուղիների» համար, որը հայկական երկաթուղու շահագործողն է. «Այն ոչ միայն ֆինանսապես ոչ շահութաբեր նախագիծ է, այլեւ հսկայական ներդրումներ է պահանջում, որի փոխհատուցումը երկար տարիներ է պահանջում, բացի այդ, ռուսական այսօրվա կոնցեսիոները մրցունակ չէ եւ նա ի վիճակի չէ մրցունակ երկաթուղային ծառայություններ մատուցել»:
Ըստ նրա, այս պայմաններում չի կարող նոր կոնցեսիոներ ի հայտ գալ, քանի որ երկաթուղային տրանսպորտը, էներգետիկան աշխարհատնտեսական շատ կարեւոր ենթակառուցվածքներ են, որով Ռուսաստանը կարողանում է կախվածության մեջ պահել հետխորհրդային երկրները:
Տնտեսագետի համոզմամբ` ճանապարհ դեպի Իրան միանշանակ ձեռնտու չէ Ռուսաստանին աշխարհատնտեսական եւ աշխարհաքաղաքական շահերի տեսանկյունից, որովհետեւ Հայաստանն ունենալով այլընտրանքային ճանապարհներ, կնշանակի կախվածության թուլացում:
Կարդացեք նաև
Լուսինե ԲՈՒԴԱՂՅԱՆ