Հյուսիս-Հարավը արագընթաց մայրուղու Երեւան-Աշտարակ հատվածն է. պատասխանատուներն ասում են, որ շինաշխատանքներն ավարտված են, եւ ներկայումս հարդարման, փորձարկման աշխատանքներ են կատարվում: «Առավոտի» թղթակցի այցելության պահին 3 բանվոր ինչ-որ ժապավեններ էին ամրացնում ճանապարհի եզրերին: Ընդհանուր առմամբ ավարտուն ճանապարհի տեսք չուներ այդ հատվածը. կիսատ-պռատ մի բան էր:
962 միլիոն դոլար արժեցող 556 կիլոմետրանոց այս արագընթաց ճանապարհը, ինչպես մասնագետներն են ասում՝ Հայաստանի ներկա փուլի համար շռայլություն է. երթեւեկությունն ընդամենը 1 ժամով կրճատելու համար սերունդները 1.2 միլիարդ դոլարի պարտք պետք է փակեն:
Լուսանկարը՝ ՆԵԼԼԻ ԲԱԲԱՅԱՆԻ
Կարդացեք նաև
«Առավոտ» օրաթերթ
25.02.2015
յարգելի եւ սիրելի, Համեստափայլ Նելլի, այդ «մասնագետներ»-ը որ քեզի իրենց կարծիքն են յայտնել, մի քիչ կարճատես են, երեւի. կերտման եւ կազմության տակաւին նախնական ընթացքի մէջ գտնվող մի երկրի համար, ճանապարհների սարքումը չի կատարվում միայն ըստ «ներկա փուլին», այլ նաեւ՝ ապագայի հեռանկարով. իսկ կարծում եմ թէ Հայաստան Համահայկական Հիմնադրամը լայնորեն մասնակցում է այս ծրագրին եւս. կարեւորը այն է որ ծախսերը պարկեշտորեն կատարվեն… կամ ասենք՝ նուազագոյն «հարպիկություններով», [հառաչանք]…
«ճարպիկություններով» ուզում էի գրել, անշուշտ… յուզմունքից շվարվեցի…