Լրահոս
Օրվա լրահոսը

Եթե առջեւում հավերժություն լիներ…

Հունվար 06,2015 19:28

Վերջերս մի հոգեհանգստի ժամանակ ներկաներից մեկն ասաց՝ «միեւնույն է, բոլորիս վերջը դա է լինելու, կյանքն անիմաստ բան է»: Ես ոչ նման տեղերում, ոչ էլ ընդհանրապես վիճելու ցանկություն եւ ընդունակություն չունեմ, սակայն այս դեպքում կարծում եմ, որ իրականությունը ճիշտ հակառակն է՝ հենց ֆիզիկական մահն է մեր կյանքին իմաստ տալիս:

Եթե մենք անմահ լինեինք, ապա ցանկացած գործ, որը մենք պլանավորում ենք, կհետաձգեինք վաղվա, 10 օրվա, կամ 10 տարվա: Կամ… ընդհանրապես չէինք անի: Միեւնույն է՝ առջեւում հավերժություն է: Այ, այդ դեպքում կյանքն իսկապես անիմաստ կդառնար՝ մենք որեւէ բան անում ենք միայն այն պատճառով, որ մեզ սահմանափակ ժամանակ է տրված:

Այդ «որեւէ բանի» մեջ, իհարկե, միստիկա չկա. դրանք մեր ամենօրյա պարտականություններն են: Երջանիկ են այն մարդիկ, որոնք իմ նման վստահ են, որ դա հենց այն է, ինչին նրանք կոչված են: Բայց բացի ստեղծելուց՝ մեզ ժամանակ ու հնարավորություն է տրված ընկալելու եւ ուրախանալու՝ այսօր եւ անցյալում ապրող մարդկանց լավ արարքներով, արժանիքներով, նրանց հաջողություններով, որեւէ ոլորտում դրսեւորված տաղանդով, բնության եւ արվեստի գործերի գեղեցկությամբ: Գնահատելու, հպարտանալու, ուրախանալու լիքը բաներ կան: Օրինակ բերեմ նշածս վերջին՝ արվեստի ոլորտից, որը համահունչ է նաեւ այս օրերի խորհրդին.

Աչքն չով ի ծով ծիծաղախիտ

ծավալանայր յառավոտյան,

երկու փայլակնաձեւ արեգական նման,

շողն ի ժմին իջեալ յարավօտէ լոյս…

Շնորհավոր անցած տոները: Հոգու խաղաղությամբ դիմավորենք տարին:

Արամ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ

Լուսանկարը՝ https://rusdemotivator.ru/-ից

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (12)

Պատասխանել

  1. Jivan Nadaryan says:

    Պարոն Աբրահամյան ճիշտն ասած ես լավ չհասկացա դուք գտնում եք, որ կա հավերժական կյանք մահից հետո թե ոչ, եթե այո ապա այն համապատասխանում է Աստվածաշնչում նկարագրված հավիտենական կյանքին:
    2. Ըստ Ձեզ մարդը ինչպես կարող է բացահայտել այս կյանքում իր կոչումը:
    ԵՎ մի առաջարկ, եթե կարելի է մոտակա խմբագրականներից մեկում մարդու կոչումը թեմայով նյութ հրապարակեք:
    Շատ շնորհակալ կլինեմ եթե այս և նախորդ հարցերիս անդրադառնաք և պատասխանեք:
    Ողջություն Ձեզ…

  2. Լևոն Ավետիսյան says:

    Հարգելի Ջիվան, ինչու՞ եք հարցին մոտենում միայն հենց կրոնական-դավանաբանական տեսանկյունից:
    Իսկ ի՞նչ եք կարծում , օրինակ կրոնական հոսանքներն ու ուղությունները-կամայական մեկնաբանման տեքստերը տալի՞ս են դրա լիարժեք ու ամբողջական պատասխանները:
    Ասենք Եհովայի վկաները ինչի մասին են խոսում՝ զրկելով մարդկանց բազմաթիվ կենցաղային ու սոցիալական և այլն բարիքներից /տոների, ընտրությունների, արյան փոխներարկման արգելք ու տենց բաներ/:
    Իմ կարծիքով՝ Խնդիրը հայեցակարգային ներկայացված է սեղմ ու հստակ;
    Կյանքը՝ երկրային կյանքը, սահմանափակ կյանքը և այլն/ինչ անուն էլ տանք/, հնարավորությունն է բառի բոլոր իմաստներով-կրոնական տեքստերն էլ դրա սոսկ մեկ բաղադրիչն են:

    • Ջիվան Նադարյան says:

      Հարգելի Լևոն պարզապես ինձ հետաքրքիր է հեղինակի տեսակետը կրոնական-դավանաբանական տեսակետից և բացի այդ ըստ իս Սուրբ Ծննդյան տոնի խորհուրդն էլ ինչ որ չափով կապված է դրա հետ:Ընդհանրապես կարծում եմ, որ հավերժության հետ կապված հարցերը ավելի շատ կրոնական- դավանաբանական են:
      Ինչ վերաբերվում է ձեր հաջորդ հացին թէ կրոնական հոսանքների կամայական մեկնաբանությունները տալիս են այդ հարցերի լիարժեք պատասխանները ապա ասեմ, որ ոչ իմ կարծիքով չեն տալիս:
      Ինչ մնում է Եհովայի վկաներին թե ինչի մասին են խոսում և ինչից զրկում մարդկանց ապա դա իմ կարծիքով Եհովայի վկաների ծայրահեղացված և ոչ առողջ ընկալման արդյունք է:

      • Լևոն Ավետիսյան says:

        Իհարկե հեռանում ենք թեմայից, բայց ասացեք խնդրեմ ինչով է ծայրահեղացված ընկալում- ասենք՝ չծառայելը հայրենիքին/ասենք սա լուծվում է այլընտրանքնային ծառայությամբ/, Չմասնակցել ընտրություններին, չկա՞ նման խնդիր, չնշել տոները, արյան փոխներարկում չանելը, դրանք ինչ է իմ ծայրահեղացված ընկալումներն են:
        Իմ նախկին ընկերներից մեկն էլ- ասենք խոզի միս չէր ուտում – ըստ իրենց դա Աստվածաշնչով էր արգելված:
        Իմ համար զարմաանլի է Աստվածաշնչի ընկալումը որպես դիետայի ձեռնարկի, որօես բժշկական ուղեցույցի/արյան փոխներարկման ակնհայտ ապուշ արգելքի դեպքում/-
        բայց ոչ երբեք դրա՝ Սուրբ Գրքի առաջնային ընկալումը-ՈՍԿԵ ԿԱՆՈՆԻ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՎ-10 պատվիրանների չափումով:
        Այս է ինձ համար օրինակ չափանիշ որ անընդունելի է դարձնում կրոնական փոքրամասնությւոնների նկատմամբ իմ վերաբերմունքում:
        Ափսոսում եմ որ բարոյական-իրավական հստակ կանոնակգրումները տեղ չունեն վերոհիշյալ անհեթեթ արգելքների համատեքստում

        • Ջիվան Նադարյան says:

          Լևոն ջան կամ ես ճիշտ չեմ ձևակերպել մտքերս կամ էլ գրածս ճիշտ չես հասկացել: Ծայրահեղացված և ոչ առողջ ընկալում արտահայտություններս վերաբերվում են ոչ քեզ, այլ Եհովայի վկաներին և նրանց ուսմունքին: Իմ կարծիքով ընդամենը թյուրիմացություն է տեղի ունեցել: Իսկ ձեր մնացած մտքերին համաձայն եմ:

          • Լևոն Ավետիսյան says:

            Կարող եք չպատասխանել իհարկե, բայց կարելի է մեկ հարց-
            Դուք ՀԱյ առաքելական եկեղեցու հետևորդ եք?

          • Արամ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ says:

            Ճիշտն ասած, Ձեր հարցերը չեմ տեսնում։

  3. Արթուր Ղազարեան says:

    Պարոն Աբրահամեան, իբր ներկայիս ուղղագրութիւնը «դորդուբեշ» արեցիք, հիմա էլ դասական ուղղագրութեամբ Նարեկացի է՞ք մէջբերում 🙂 (համարէ՛ք սա կատակ, յուսով եմ՝ չէք նեղանում):

    Աչքն ծով ի ծով ծիծաղախիտ
    ծաւալանայր յառաւօտուն,
    Երկու փայլակնաձեւ արեգական նման,
    Շողն ի ժմին իջեալ յառաւօտէ լոյս…

    • Արամ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ says:

      Իհարկե, չեմ նեղանում: Եթե նկատել եք, այստեղ իմ հասնցեին շատ ավելի թունդ բաներ են գրվում, որոնցից չեմ նեղանում: Տվյալ դեպքում ներկայիս ուղղագրությամբ տեքստը ձեռքիս տակ չկար, իսկ եթե ես փոխեի, հաստատ սխալներ կլինեին:

      • Ջիվան Նադարյան says:

        Պարոն Աբրահամյան հարցերը այս նյութի հենց առաջին մեկնաբանությանս մեջ են , ինչպես նաև սովորել հաջողակներից վերնագրով նյութի երկրորդ մեկնաբանությունում:

Պատասխանել

Օրացույց
Հունվար 2015
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Դեկ   Փետ »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031