Հայ սպառողները ամենից շատ դժգոհում են «Օրանժ» բջջային օպերատորից։ Այս մասին այսօր տեղեկացրեց «Սպառողների ազգային ասոցիացիայի» նախագահ Մելիտա Հակոբյանը: Նրա փոխանցմամբ՝ իրենց գրասենյակը ամեն օր հարյուրավոր բողոք- դիմումներ է ստանում ամենատարբեր հարցերով՝ սկսած անորակ հեռախոսներից մինչև ցածրորակ ինտերնետային կապ։
Մելիտա Հակոբյանի տվյալներով ՝ ամենաքիչ բողոքները «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» բջջային օպերատորից է։
Սպառող Իրինա Գասպարյանը բողոքում է «Օրանժ» բջջային օպերատորից։ Սպառողը պատմում է, որ «Օրանժի» գրասենյակից հեռախոս է գնել։ Նրանց գործարքն ավարտվել է դատարանով. «Հեռախոսը փչացած է եղել, տարել եմ, հետ եմ տվել, նրանք առանց իմ համաձայնության վերանորոգել են, հիմա մեր գործերը դատարանում են», – պատմում է նա։
«Սպառողների ազգային ասոցիացիայի» նախագահի խոսքով ՝ ցանկացած անորակ ապրանք սպառողը հետ վերադարձնելու իրավունք ունի:
Կարդացեք նաև
Մանրամասները կարդացեք սկզբնաղբյուր կայքում