Երևանի քաղաքապետարանում տեղի ունեցած աշխատանքային հերթական խորհրդակցության ժամանակ քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանին զեկուցվել է, որ շարունակական հսկողություն է իրականացվում քաղաքացիների և պետական կառույցների կողմից քաղաքապետարանի և վարչական շրջանների ղեկավարների աշխատակազմեր ստացվող դիմումներին և գրություններին սահմանված ժամկետում պատասխանների տրամադրման նկատմամբ: Ամփոփելով մայիս ամսվա տվյալները՝ նշվել է, որ մուտքագրված 11.557 գրությունից սահմանված ներքին չափորոշիչներով ուշացումով է պատասխանվել 11 գրության: Միաժամանակ նշվել է, որ ուշացումները չեն խախտել օրենքով սահմանված ժամկետները, ինչը սակայն նույնպես անընդունելի է դիտվել քաղաքապետի կողմից, և հանձնարարվել է գործընթացի նկատմամբ սահմանել խիստ հսկողություն՝ բացառելով սահմանված կարգի խախտման որևէ դեպք:
«Ինձ համար պարզապես անընդունելի է, երբ մեր գործընկերները նշում են, թե ժամանակին մեկ ամսվա կտրվածքով շուրջ 1000 գրության պատասխան է ուշացվել, մինչդեռ այսօր այդ թիվը անհամեմատ ցածր է: Այսինքն, ոմանց համար սա դիտարկվում է որպես ձեռքբերում, ինչը, սակայն, ընդամենը աշխատանքը պատշաճ կատարել է նշանակում, այլ ոչ թե ձեռքբերում: Մեզ համար իրական ձեռքբերում կլինի այն, որ կարողանանք սահմանվածից ավելին անել, ոչ թե մեր պարտականությունը կատարենք ու համարենք, որ ձեռքբերում ունենք: Իսկ ինչ վերաբերում է գրությունների պատասխաններին, ապա անգամ մեկ գրության պատասխանի ուշացումը մեզ համար ընդունելի չէ և որևէ արդարացում չի կարող լինել դրան: Այդ թիվը պետք է լինի զրո և վերջ»,- ընդգծել է Տարոն Մարգարյանը և հանձնարարել պատասխանատուներին ձեռնարկել համապատասխան միջոցներ, ինչպես նախորդ ամիսների դեպքում, հետագայում ևս բացառել գրության պատասխանի որևէ ուշացում:
Երևանի քաղաքապետարանի տեղեկատվության
և հասարակայնության հետ կապերի վարչություն