«Մեդիալաբ».Թեպետ Պետրոս Գետադարձ կաթողիկոսը հայ ժողովրդի պատմությունում բացասական կերպար է, «Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկայում ներկայացված է դրական լույսի ներքո:
«Միտում կա բոլոր նյութերը ներկայացնել դրական լույսի ներքո,- ասում է պատմական գիտությունների թեկնածու, կրոնագետ Հովհաննես Հովհաննիսյանը,- նաև նշվում է, որ Գրիգոր Նարեկացին հալածանքների է ենթարկվել՝ չներկայացնելով, թե ում կողմից է հալածվել, մինչդեռ հայտնի փաստ է, որ նա հալածվել է հենց հոգևորականների կողմից»:
Ուսումնասիրելով «Հայոց եկեղեցու պատմություն»՝ 5-11-րդ դասարանի դասագրքերի բովանդակությունը՝ երեք փորձագետ եզրակացրել են, որ դասագրքի վերնագիրն ու նյութը իրար չեն համապատասխանում:
Ըստ ուսումնասիրության՝ միայն 7-8-րդ դասարանի դասագրքի համար կարելի է նշել վերնագրի և բովանդակության համապատասխանություն, իսկ 5-6-րդ դասարանի նյութը կրոնի պատմություն է՝ Աստվածաշնչի վերակրկնություն՝ ոչ մի կապ չունի եկեղեցու, ընդ որում հայ եկեղեցու հետ, իսկ 9-10-րդ դասարաններն ամբողջությամբ բարոյագիտական են:
Կարդացեք նաև
«Ժամանակակից գիտությունն այնպես է զարգացել ու ճյուղերի բաժանվել, որ էթիկան ու բարոյագիտությունը վաղուց դուրս են եկել կրոնական ենթատեքստից. սա անընդունելի է»,- ասում է հետազոտության հեղինակներից պատմական գիտությունների թեկնածու, կրոնագետ Հովհաննես Հովհաննիսյանը:
Մյուս հեղինակ՝ հոգեբան մանկավարժ Արմինե Դավթյանը նշում է, որ տեքստերը չեն ենթադրում քննադատական մտածողության զարգացում, չի երևում, թե դասագրքերն ում համար են նախատեսված, ով պետք է դասավանդի և ինչու պետք է երեխան դրանք սովորի:
Ըստ հեղինակների՝ 7-8-րդ դասարանի տեքստերը ակադեմիական բովանդակություն և շարադրանք ունեն, որը երեխաների համար ոչ միայն հետաքրքիր չէ, այլև՝ մատչելի:
«Բացի այդ կան ագրեսիվ ու անհանդուրժողականություն սերմանող մտքեր,- նշում է Դավթյանը,- օրինակ, նշվում է, որ բողոքականությունը մեծ վտանգ է ներկայացնում հայ ազգի միասնությանը, սակայն ոչ մի հիմնավորում չկա, թե ինչով է այն վտանգավոր»:
Հովհաննիսյանն էլ հավելում է, որ ազգային հոգևոր նկարագրի արժեբանական հիմքը պարտադիր չէ, որ քրիստոնեությունը լինի. «այն կարող է լինել նաև իսլամը»:
Դավթյանը նշում է, որ երեխայի մոտ հայրենասիրական զգացումներ արթնացնելու համար 5-րդ դասարանի գրքում պատկերված է ծովից ծով Հայաստանը, այնինչ 5-րդ դասարանի երեխան դեռևս աշխարհագրություն չի անցել, չգիտի ինչ է քարտեզը և չի կարող կարդալ:
Աննա ՄՈՒՐԱԴՅԱՆ
Լուսանկարը՝ Medialab.am-ի
Հրապարակումն ամբողջությամբ՝ սկզբնաղբյուր կայքում: