Երեկ հայտնի դարձավ, որ «Սինեմա Սթար Դալմա Գարդեն» կինոթատրոնը որոշել է հրաժարվել նախապես հայտարարված Լարս ֆոն Թրիերի «Նիմֆոմանուհի» ֆիլմի ցուցադրությունից, որի պրեմիերան նախանշված էր այսօր` փետրվարի 13-ին` համաշխարհային ցուցադրությանը զուգընթաց:
«Սինեմա Սթար Դալմա Գարդեն»-ը հայտարարել էր, որ ֆիլմի ցուցադրությունը հետաձգելու որոշման համար հիմք են հանդիսացել մի շարք քաղաքացիների և հասարակական խմբերի բազմաթիվ առարկությունները, որոնք կասկած են հայտնել Հայաստանում մեծ էկրանով ֆիլմի ցուցադրության նպատակահարմարության վերաբերյալ:
Արվեստագետներից շատերի համարի անհասկանալի է այս ֆիլմի շուրջ ստեղծված արհեստական աղմուկը:
Թատերագետ Լևոն Մութաֆյանը ասում է, որ դիտել է ֆիլմը, այն նորմալ է համարում և կարծում է, որ հայ հանրությանը, մանավանդ վիրտուալ դաշտում գտնվողներին, աղմուկ ու սկանդալներ են պետք, ինչպես ասում են, թեմաներ են պետք՝ ինքնարտահայտվելու, գուցեև պարապությունը լցնելու համար:
«Եվ հաստատ հենց նման մարդկանց ջանքերով է, որ սկսվել է յուրատեսակ արշավ «Նիմֆոմանուհին» ֆիլմի շուրջ՝ շատ հաճախ երևան հանելով ոմանց գավառային մտածումներն ու «պլինտուսային» ճաշակները»,- «Մեդիալաբին» ասում է Լևոն Մութաֆյանը:
Թատերագետի խոսքով՝ արվեստի ստեղծագործության շուրջ պետք է բանավիճել գեղարվեստականության դիրքերից, ինչպես ասում են՝ հայեցակարգերի դիրքերից:
«Եվ դա, իմ համոզմամբ, միակ ճիշտ մոտեցումն է: Իսկ ահա ոմանք, կեղծ բարոյականության և նույնքան կեղծ արժեհամակարգերի դիրքերից, նաև առանց ծանոթ լինելու ֆիլմին, մերժողական կեցվածք են ընդունել և քննադատում են այն, ինչին ծանոթ չեն: Այո, այդ ֆիլմում կան «բաց» տեսարաններ, կա պոռնոգրաֆիայի տարր, բայց առավելապես տիրապետողը էրոտիզմն է, ինչը նոր չէ համաշխարհային արվեստում: Ֆիլմի թերությունը նրա գեղարվեստական վճիռների անկատարությունն է, դերասանական ոչ բարձրորակ խաղը: Այ, սրանց մասին կուզենայի խոսել, ոչ թե այսպես կոչված «բաց» տեսարանների, որոնք այս ֆիլմում ինքնանպատակ չեն: Ի վերջո, կարելի է խոսել ցանկացած թեմայի մասին էկրանից և հագեցնել այն որոշ էրոտիկ տեսարաններով, որոնք ունեն հոգեբանական հիմնավորման նպատակայնություն»,- ասում է Մութաֆյանը:
Նյութի մանրամասները կարդացեք սկզբնաղբյուր կայքում