«Իջեւանի ՃՇՇ» ՓԲԸ տնօրեն Արծրունի Ղալումյանն ասաց, որ Վազաշեն –Պառավաքար հատվածում կառուցվող, Ադրբեջանի հետ սահմանի վտանգավոր հատվածը շրջանցող ճանապարհը պատրաստ կլինի այս տարվա հունիսին: Պետբյուջեի 520 միլիոն դրամ ֆինանսավորմամբ կառուցվում է 3.2 կմ ճանապարհ: Ա.Ղալումյանը հավաստիացրեց, որ նոր ճանապարհն ադրբեջանական գնդակոծություններից ապահով է լինելու: Նա տեղեկացրեց նաեւ,որ իրենց ընկերությունը Իջեւան-Գանձաքար-Իծաքար-Նավուր-Բերդ ճանապարհին կատարում է 3 շրջադարձերի ընդլայնման աշխատանքներ: Ա. Ղալումյանի վկայությամբ՝ իջեւանցի ճանապարհաշինարարների շնորհիվ լեռնային այդ ճանապարհը, ինչպես նաեւ ընկերության կողմից սպասարկվող մյուս ճանապարհներն այս ձմռանը միշտ երթեւեկելի են եղել:
Ոսկան ՍԱՐԳՍՅԱՆ
Մարզի բնակչության անվտանգության երաշխիքների մասին արդեն հայտարարություններ
է տալիս ,,Իջևանի ՃՇՇ,,ՓԲԸ տնօրենը,մարզպետի խնամին:Այս պետական այրը,ազգային ջոջը մի ժամանակ ԱԺ-ում անխոս պաշտպանում էր մարզի շահերը:Որքան հիշում եմ Ար- շակ Սադոյանը ԱԺ-ի մի քանի չխոսկանների համեմատեց տապանաքարերի հետ:Մարզ-
պետի լոբբինգ-խնամու հայտարարության ֆորմատը մեզ հուշում է,որ դեռևս չեն անցել 10
տարվա հնության խրախճանքի տրավմատիկ հետքերը: Այս արկածախնդրությունը ոչ մեկի
համար փրկօղակ չի կարող դառնալ:,,Կյանքի ճանապարհի,,կառուցումը շատ ավելի լուրջ
մոտեցումներ է պահանջում և շատ ավելի լուրջ իրականացնողներ:
Ինչ է նշանակում ՛՛Ա.Ղալումյանը հավաստիացրեց, որ նոր ճանապարհն ադրբեջանական գնդակոծություններից ապահով է լինելու՛՛: Հիշեցնենք, որ նախկին ճանապարհը նույնպես ապահով էր, քանի դեռ չէին կրակում, սակայն անվտանգ չէր: Ա.Ղալումյանը կարող է երաշխիքներ տալ ճանապարհաշինարարության հետ կապված հարցերի, այլ ոչ թե ադրբեջանական գնդակոծություններից ապահովման համար: Իհարկե հունիս ամսին, շինարարական աշխատանքներն ավարտելուց հետո, տերևած ծառերը մասնակիորեն կփակեն հակառակորդի տեսադաշտը, սակայն զինվորական մտքի թռիչք ունեցող այդ մեծագույն ստրատեգները պետք է հիշեն նաև, որ գալու է տեևաթափի ժամանակը:
Այս ամենը պարզապես ինքնախաբեություն է և գումարների մսխման հնարավորություն, իսկ ինչ վերաբերվում է անվտանգության երաշխիքներին, ապա այն միմիայն մեր զինվորն է ապահովելու:
Ղուլարյանի կլանի սյուներից մեկի անվերապահ,կատեգորիկ կարծիքը ճանապարհի
անվտանգության հետ կապված հասկանալի է:Զբազվածության խնդիր,ֆինանսական
ոչ բարվոք վիճակ,ֆինանսական անհետաձգելի պարտավորություններ և այլն:Ճանա-
պարհի մասին տրվող հարցազրույցներում անընդհատ խոսվում է անվտանգությունը
ապահովող պատնեշների մասին՝այսինքն ճանապարհի որոշ մասեր գտնվում են
ուղիղ նշանառության տակ:Պատահական չէ,որ որևէ ռազմական փորձագետ այդպիսի
անվերապահ կարծիք չի հայտնում անվտանգ լինելու մասին:Խնդրում ենք հեղինակին
հետագայում ներկայացնել նաև զինվորականների տեսակետը:
Բոլորն ասեցին-վերջացրին,մնաց Ղալումյանն ասի:Ամեն դեպքում բոլորին քաջ հայտնի է, որ ոչ մի անվտանգ ճանապարհ էլ չի լինելու,ավելի մեծ տարածքով է վտանգավոր գումարած սողանքավտանգ լինելը:Հերթական ,,օտկատն է,, դա քաջ հայտնի է:Դեպի ու՞ր ենք գնում: