Երեւանից դեպի մարզեր մի քանի երթուղինների մրցույթն այսօր անցավ առանց մրցակցության: Հյուսիսային ավտոկայանում մեկնարկած մրցույթում յուրաքանչյուր երթուղու համար ներկայացվել էր մեկ հայտ:
Տրանսպորտի եւ կապի Նախարարության փոխադրումների քաղաքականության բաժնի պետ Դավիթ Մելքոնյանը մրցակցության բացակայության պատճառների մասին ասում է. «Պատճառը օրինակ օրահոսքի անկումն է, ներդրումներ չեն կարողանում անել»:
Իսկ շրջանառվող լուրերի համաձայն՝ մրցակցություն չկա, քանի որ բոլորին է հայտնի, թե որ երթուղին, որ պաշտոնյային կամ նրա ազգականին է պատկանում. «Մենք չգիտենք թե երթուղին ում է պատկանում ու ընդհանրապես հետաքրքիր չէ, հանձնաժողովը ստուգում ու գնահատում է բոլորին հավասար»:
Մանրամասն՝ կարդացեք այստեղ