Այսօր Մաշտոցի պուրակում «Ազատագրենք Ծածկած շուկան օլիգարխից» քաղաքացիական նախաձեռնության անդամները կրկին հավաքվեցին, որոշեցին իրենց պայքարի երթուղին, հետո դեղին գլխարկները իրար մեջ բաժանելով՝ շարժվեցին կրկին «Ծածկած շուկա»:
Նախաձեռնության ակտիվիստներն էլ էին զարմացել, որ հակառակորդ «կարմիր գլխարկները» պուրակ չէին եկել, ավելին՝ նրանք նաեւ «Ծածկած շուկայի» դիմաց էլ չէին հավաքվել:
«Մեր երկրում մեկ օլիգարխ իրեն հռչակել է ավելի հզոր, քան ողջ պետական կառավարման համակարգն է: Ոտնահարելով Հայաստանի հանրապետության օրենքները՝ քանդում ու ոչնչացնում է «Ծածկած շուկան», որը մշակութային արժեք է: Նման տեմպերով կոչնչացնենք ոչ միայն մեր հուշարձանները, այլեւ մեր պետությունը: Պետություն, որտեղ օրենքը չի գործում, պետական կառավարման համակարգն անզոր է մեկ քաղաքացու դեմ, այդ պետությունը կլուծարվի ինքնաբերաբար: Կոչ ենք անում բոլոր գիտակից քաղաքացիներին միանալ պայքարին, բոյկոտել օլիգարխների բիզնեսը»,- Մաշտոցի պուրակից մինչեւ շուկա այս կոչերով քայլում էին ակտիվիստները:
Aravot.am-ը նախաձեռնության անդամ Տիգրան Խզմալյանից հետաքրքրվեց՝ Yerevan City-ների ցանցը բոյկոտելու մասին իրենց կոչերը ՝ իրականում հակագովա՞զդ թե՞ գովազդ ծառայեցին City-ների համար եւ ինչպե՞ս է վերաբերվում իրեն ուղղված Սամվել Ալեքսանյանի շնորհակալությանը՝ City-ների անվճար գովազդն անելու համար:
Կարդացեք նաև
«Սամվել Ալեքսանյանի կատակները գռեհիկ են եւ լցված են ստով: Նրա հրապարակայնորեն հրաժարվեց այծերին եւ ավանակներին պուրակ բերելու իր նախաձեռնությունից: Բոլորը գիտեն, ով է դա արել՝ փորձելով մեզ եւ ժողովրդին ձեռք առնել: Նա պախկվում է կնոջ, ավանակների եւ այծերի թիկունքում, ի՞նչ կարելի է խոսել նման մարդու հետ, ով թալանում է սեփական երկիրը եւ պայքարողներին համարում գրանտակեր»,- Aravot.am-ին ասաց պարոն Խզմալյանը:
Նրա խոսքով, իրենք պատրաստվում են համացանցը լցնել այնպիսի հակագովազդով, որ ոչ մի զբոսաշրջիկ այնտեղ առեւտուր չի անելու. «Նա սնանկանալու է…կտեսնենք՝ ում փողերը շուտ կվերջանան՝ նրա՞, թե՞ մերը: Նա դեռ չգիտի՝ ինչ է սպասվում համացանցում, ողջ համացանցը լցված է լինելու Yerevan City-ների ցանցը խայտառակող հայտարարություններով: Սա արժանապատվության հարց է, այնպես, որ ինքը դեռ չգիտի՝ ինչ է գովազդը, գործ է ունենալու մասնագետների հետ»:
Արփինե ՍԻՄՈՆՅԱՆ