Լրահոս
Օրվա լրահոսը

«Եթե ես իմանայի, որ իրենք չեն երաշխավորելու, այդքան գումար չէի տա»

Նոյեմբեր 09,2013 13:31

Բողոքում է 86-ամյա թոշակառու կինը

«Հարեւանուհիս մտահոգված զանգահարեց ինձ, ասաց, որ կոյուղաջրերի խողովակները չեն աշխատում, խցանում է եղել, կոյուղաջրերը տարածվել են տնով մեկ, ես էլ  մտաբերեցի «Տուն Սերվիս-Կենցաղային Շտապ Օգնության» մասին»,- պատմում է 86-ամյա  Անահիտ Քուրչյանի հարեւանուհին՝ տիկին Անահիտը: Վերջինիս խոսքով՝ 86-ամյա հարեւանուհին  միայնակ է ապրում, վատառողջ է, այդ իսկ պատճառով  հաճախ  է օգնում նրան: Այս անգամ էլ նրա օգնությամբ եւ խորհրդով՝ Անահիտ Քուրչյանը սեպտեմբերի 20-ին զանգահարում  է «Տուն Սերվիս-Կենցաղային Շտապ Օգնություն», օգտվում տվյալ կազմակերպության ծառայություններից, որոնց դիմաց, ըստ մատուցվող ծառայությունների նախահաշիվ պայմանագրի, վճարել  է  45 000 դրամ (15 000 դրամը սանհանգույցում զուգարանակոնքի դեմոնտաժ, մոնտաժ եւ գոֆրեի փոխարինման, 30 000 դրամը՝  հատուկ սարքի օգնությամբ խցանման բացման դիմաց): Սակայն 1 ամիս անց կոյուղաջրերի  խողովակների հետ կապված կրկին խնդիր է առաջանում: Այս անգամ ծեր կինը փորձում է օգտվել երաշխիքային  սպասարկումից, քանի որ ինչպես ինքն է ասում,  ըստ մատուցվող ծառայությունների նախահաշիվ-պայմանագրի, սույն նախահաշվով աշխատանքի համար տրվում է  90 օր երաշխիք  (անվճար սպասարկման պայմանով):  Անահիտ Քուրչյանի խոսքով՝ իրեն մերժում են անվճար սպասարկել՝  ասելով, որ տվյալ ծառայությունը երաշխիքային չի համարվում,  սակայն 2 եւ ավելի անգամ կազմակերպությունից օգտվելու  դեպքում գործում է  10% զեղչ: «Միայն տեսնեիք հարեւանուհուս վիճակը, նա լաց էր լինում: Քիչ գումար չէ, առանց այդ էլ նա արդեն ծախսել էր 45 000 դրամ,  իսկ ամբողջ կոյուղաջրերը տուն էին լցվել»,- պատմում է տիկին  Անահիտը:  Վերջինս, փորձելով օգնել մոտ հարեւանուհուն, հոկտեմբերի 20-ից 23-ն ընկած ժամանակահատվածում  անձամբ է զրուցում  «Տուն Սերվիս-Կենցաղային Շտապ Օգնության» սպասարկման բաժնի աշխատակցի հետ: «Ասում եմ,  համաձայն պայմանագրի, մենք իրավունք ունենք  90 օրվա ընթացքում  առաջացած խնդիրների դեպքում անվճար կերպով  օգտվենք ձեր ծառայություններից: Իսկ նրանց աշխատակիցը՝ Լուսինեն,  պատասխանում  է՝ ոչ այս պարագայում,  դա վերաբերում է կենցաղային այլ խնդիրներին»,- պատմում է տիկին Անահիտը: Հավելում է. «Ես զայրացա, նրանց անվանեցի դրամաշորթներ, զգուշացրի, որ   հարցին լուծում չտալու դեպքում դիմելու եմ  համապատասխան քայլերի, իսկ Լուսինեն ասաց՝ ինչ ուզում եք՝ արեք»: Այդ խոսակցությունից հետո տվյալ կազմակերպություն է զանգահարում նաեւ Անահիտ Քուրչյանի բարեկամուհին:  «Հարեւանուհիս հույսեր ուներ, կարծում  էր՝ սայը տեղից կշարժվի, քանի որ նրա բարեկամուհին  ասել էր, որ շատ ազդեցիկ  է  խոսել»,- ասում է 86-ամյա կնոջ հարեւանուհին: Պատմում է՝ օրերն անցան, սակայն սայլը տեղից չշարժվեց: Այս ամենի վերաբերյալ պարզաբանում ստանալու նպատակով զրուցեցինք «Տուն Սերվիս- Կենցաղային Շտապ Օգնության» սպասարկման բաժնի վարիչի հետ:  «Խցանումները երաշխիքային չեն  սպասարկում, որովհետեւ դրանք  կարող են 20 րոպեն մեկ կրկնվել:  Հնարավոր է, որ խողովակների հետ կապված   խնդիրներ առաջանան վերեւի հարեւանուհու կամ թեկուզ մեր հաճախորդի պատճառով, իսկ մենք չենք կարող երաշխավորել, որ նման խնդիրներ չեն լինի»,- ասում է նա (վերջինս չցանկացավ ներկայանալ):  Հարցին՝ այս մասին իրենք համապատասխան կերպով տեղեկացրե՞լ են սպառողին, պատասխանում է՝ այո, թեպետ խցանումների վերաբերյալ   մատուցվող ծառայությունների նախահաշիվ-պայմանագրում գրված չէ:  «Մեր մասնագետներն իրենց  աշխատանքները սկսելուց առաջ սպառողներին անպայման  զգուշացնում են պայմանները, տվյալ պարագայում՝ եւս զգուշացրել են, որ խցանումները  երաշխիքային ծառայությունների մեջ ներառված չեն»,- ասում է նա: Հավաստիացնում է՝ իրենց սպասարկման բաժնի աշխատակիցը՝ Լուսինեն, եւս սույն պայմանը տեղեկացրել է սպառողին:  Իսկ Անահիտ Քուրչյանն ու  նրա հարեւանուհին՝ տիկին Անահիտը, պնդում են՝ թե՛ տվյալ ծառայությունն իրականացրած  մասնագետները եւ թե՛ սպասարկման բաժնի աշխատակիցն  իրենց այս մասին չեն զգուշացրել նույնիսկ պարբերաբար ահազանգելու դեպքում: «Եթե ես իմանայի, որ իրենք չեն երաշխավորելու, ընդհանրապես չէի օգտվի իրենց ծառայությունից եւ իզուր այդքան մեծ գումար չէի վճարի»- ասում է 86-ամյա թոշակառու Անահիտ Քուրչյանը, ով  իրեն խաբված է զգում: «Իրենք ինձ ասացին, որ աշխատանքները կարող են կատարվել երկու տարբեր միջոցներով, որոնցից մեկը ապահովում է ժամանակավոր, մյուսը՝ մշտական կարգավորում: Վերջինս արվում է  հատուկ սարքի օգնությամբ, ինչը  Հայաստանում միայն իրենք ունեն: Ես ընտրեցի երկրորդը, եթե իմանայի, որ կարգավորումը  մշտական չէ, այլ ժամանակավոր, այլ մասնագետի կվարձեի, պարտքեր չէի կուտակի   եւ այդքան գումար էլ չէի վատնի»,- ասում է տիկին Քուրչյանը: Իսկ նրա հարեւանուհու խոսքով՝ այս խառնաշփոթի հիմնական պատճառը պայմանագրի մեջ  առկա անհստակությունն է, որը կարող է նաեւ դիտավարության արդյունք լինել.  «Ես իրենց աշխատակցին էլ եմ ասել, որ պայմանագրում գրված է սույն նախահաշվով:  Իրենք իրենց հակասում են: Կամ պայմանագիրը կազմելու ժամանակ պիտի հավաքվեին  գրագետ մարդկանցով, էնպես կազմեին, որ ամեն բան հասկանալի լիներ,  կամ էլ պիտի  կատարեին  պայմանագրի այդ կետը, այսինքն՝ անվճար սպասարկեին»:   Ըստ բողոքաբերների՝  մինչ իրենք փորձել են բանակցային ճանապարհով հարցին լուծում տալ, կոյուղաջրերի խողովակներն անսարք վիճակում են մնացել, իսկ Անահիտ Քուրչյանն օրեր շարունակ ապրել է շատ վատ պայմաններում:  «Ամբողջ կոյուղաջրերը տուն էին լցվել, նույնիսկ արդեն չորացել էին»,- պատմում է հարեւանուհին: Նրա խոսքով,  վերջնականապես համոզվելով, որ սայլը տեղից չի շարժվում, ծեր կինը ճարահատյալ այլ մասնագետի է հրավիրում, ում կատարված  աշխատանքների դիմաց վճարում է 10 000 դրամ: «Մասնագետը ծանոթ էր, այդ իսկ պատճառով շատ էժան գնով վերանորոգեց այն»,- պատմում է տիկին Անահիտը:  Հավելում է՝ մինչ այդ  ինքը զգուշացրել էր հարեւանուհուն՝  անհրաժեշտության դեպքում գալ, օգտվել իր  սանհանգույցից. «Դրա կարիքը չեղավ, հարեւանուհիս փորկապության խնդիր ուներ, այնքան  այդ վիճակով մնաց, մինչեւ որ մասնագետը վերանորոգեց խողովակները»: Այժմ կոյուղաջրերի խողովակների հետ կապված խնդիրներ չկան, սակայն  ինչպես տիկին Անահիտն է ասում, ցանկանում է բարձրաձայնել իր հարեւանուհու՝ սպառողի իրավունքների մասին.   «Ես, որ ընդհանրապես ճնշման հետ կապված  խնդիրներ չեմ ունեցել, այդ ամբողջ օրը ճնշումս չէր իջնում, շատ բարձր էր: Իսկ հարեւանուհիս երեք ամիս ողնաշարի կոտրվածքով պառկած է եղել, ճնշման հետ կապված անընդհատ խնդիրներ էր ունենում: Իրենց աշխատակցին ասում եմ՝ Ձեր պատճառով նրա ճնշումը բարձրացել է, եթե նրան ինչ-որ բան պատահի, մեղավորը Դուք եք լինելու, մեղքը Ձեր վիզը: Իսկ նա ընդհանրապես շատ հանգիստ ընդունեց դա, ոչ մի արձագանք չտվեց»:

ՆԱԶԵՆԻ ԲԱՂԴԱՍԱՐՅԱՆ

«Առավոտ» օրաթերթ

Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի եւ հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը չպետք է բացահայտի լրատվական նյութի էական մասը: Կայքում լրատվական նյութերից քաղվածքներ վերարտադրելիս քաղվածքի վերնագրում լրատվական միջոցի անվանման նշումը պարտադիր է, նաեւ պարտադիր է կայքի ակտիվ հղումի տեղադրումը:

Մեկնաբանություններ (0)

Պատասխանել

Օրացույց
Նոյեմբեր 2013
Երկ Երե Չոր Հնգ Ուրբ Շաբ Կիր
« Հոկ   Դեկ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930